ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.90 47,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK OSIĄGNĄĆ MISTRZOSTWO W SZTUCE SPRZEDAŻY


HOPKINS T.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży


Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia.

Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się skutecznych technik sprzedaży.

Znajdziesz tu mnóstwo użytecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania klientów oraz instrukcje, w jaki sposób prowadzić proces sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami, a także w jaki sposób prowadzić prezentacje i skutecznie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów — zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych.

Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:

  • sposoby osiągania sukcesu sprzedażowego,

  • sztuka prowadzenia rozmów i zadawania właściwych pytań,

  • wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów,

  • prowadzenie prezentacji i pokonywanie zastrzeżeń klientów,

  • techniki finalizacji sprzedaży i sposób ich dobierania.


    Podziękowania (9)

    Wprowadzenie (17)

    1. Czym naprawdę jest profesja sprzedawcy? (25)

    • Mit urodzonego sprzedawcy (29)
    • Siedem podstawowych zasad, które pomogą Ci osiągnąć doskonałość (31)
    • Studium pieniądza: pięć zasad przyswajania wiedzy dla chcących zwiększyć swoje dochody (34)
    • Twoje podstawowe narzędzie (39)

    2. Dwanaście sposobów na osiągnięcie rewelacyjnego sukcesu sprzedażowego (43)

    • Dlaczego nie możesz ponieść porażki (50)
    • Jak wzbudzić w sobie żarliwość (52)
    • Koncepcja S - P - R, czyli różnica między mieć a nie mieć (53)

    3. Zadawaj odpowiednie pytania, by poczuć, jak smakuje sukces sprzedażowy (62)

    • Dwanaście wskazówek na temat techniki zadawania pytań (63)
    • Krótki kurs zadawania pytań (65)
    • Standardowe pytanie o potwierdzenie (66)
    • Odwrócone pytania o potwierdzenie (70)
    • Wewnętrzne pytanie o potwierdzenie (71)
    • Pytania o potwierdzenie "na doczepkę" (73)
    • Pytania rozszerzające (74)
    • Alternatywa wyboru (74)
    • Technika jeżozwierza (77)
    • Pytania angażujące (79)
    • Jak zindywidualizować opisane strategie (80)
    • Ucz się od najlepszych, by osiągnąć sukces (82)
    • Tajna broń profesjonalistów: pytania ujawniające i pytania ukierunkowujące (84)
    • Jak przejąć inicjatywę za pomocą pytań ukierunkowujących (85)
    • Trzy zasady skutecznego zadawania pytań (88)

    4. Stwórz klimat sprzyjający sprzedaży (93)

    • Spotykaj się z ludźmi, którzy mają zdolność podejmowania decyzji (95)
    • Nie sprzedawaj argumentów rozumowych - wzbudzaj emocje (98)
    • Wychwyć zmianę w nastawieniu klienta w locie (99)
    • Zamień słowa sprzyjające odmowie na te, które pchną sprawy do przodu (107)
    • Koncepcja triady: jak pomnożyć swoją efektywność (126)
    • Zmysły, które robią sprzedaż (130)

    5. Dlaczego nie robimy pewnych rzeczy, choć wiemy, że powinniśmy (133)

    • Jak popadamy w depresję (136)
    • Czynniki motywujące (138)
    • Demotywatory (148)

    6. Naucz się kochać słowo nie (164)

    • Jak pokonać negatywne skutki odmowy (166)
    • Pięć różnych postaw w obliczu odmowy (169)
    • Credo czempionów (178)

    7. Wyszukujemy potencjalnych klientów (179)

    • Poznaj swoje wskaźniki i staraj się je poprawiać (185)
    • Cztery metody unoszenia się w powietrzu, zanim nauczysz się latać (193)

    8. Techniki samodzielnego pozyskiwania klientów (198)

    • Technika 1. Cykl życia (200)
    • Jak określić cykl życia produktu lub usługi (z perspektywy klienta) (203)
    • Technika 2. Adopcja sierot (207)
    • Technika 3. Postęp techniczny (212)
    • Technika 4. Prasa lokalna (214)
    • Technika 5. Zaznaczanie obecności (217)
    • Technika 6. Wymiana kontaktów albo klub łowców klientów (219)
    • Jak zaprosić najlepszych do uczestnictwa w spotkaniach klubu (219)
    • Technika 7. Kontakt z własnym działem serwisu (222)
    • Technika 8. Zaangażowanie w sprawy lokalnej społeczności (222)

    9. Klienci z polecenia, czyli sztuka pozyskiwania wartościowych kontaktów (224)

    • System kart referencyjnych (227)

    10. Jak odnaleźć szczęście i zdobyć fortunę za pomocą telefonu (237)

    • Rozmowy przychodzące (238)
    • Rozmowy wychodzące (242)
    • Sonda telefoniczna (245)
    • Jak stworzyć dobrą listę kontaktową (250)
    • Kilka dobrych rad na zakończenie (251)

    11. Proces zakupowy to nie spektakl (254)

    • Trzy formaty spotkań sprzedażowych (259)

    12. Zastosuj metody czempionów w prezentacjach i demonstracjach (264)

    • Słowa, które czynią wypowiedzi atrakcyjnymi (271)
    • Słowa, które warto zastąpić innymi (272)
    • Naucz się mówić różnymi językami (273)
    • Zadbaj o to, by klient był z Tobą duchem i ciałem (274)
    • Łagodnie reaguj na próby przerwania prezentacji (275)
    • Dokonaj kompletnej prezentacji w mniej niż siedemnaście minut (276)
    • Czempioni spisują plany każdej prezentacji na papierze (277)
    • Jak wstępnie zaplanować prezentację w formie pisemnej (277)
    • Praca z formularzem planu spotkania (281)
    • Arkusz planowania w sprzedaży dla organizacji (290)
    • Kiedy stworzyć plan spotkania? (291)
    • Pomoce wizualne (graficzne) (291)
    • Siedemnaście minut - tylko tyle masz do dyspozycji (293)
    • Jak zastosować pomoce wizualne z korzyścią dla siebie (294)
    • Listy referencyjne (298)
    • Jak korzystać z pomocy tekstowych (słownych) (299)
    • Modele (300)
    • Materiały wideo (300)

    13. Planowanie pierwszego kontaktu (303)

    • Spotkanie z klientem z polecenia (308)
    • Spotkanie z klientem niebędącym z polecenia (310)

    14. Selekcja to klucz do pomnożenia wolumenów (313)

    • Siedmioetapowa procedura selekcji (315)
    • Zaoferuj klientom wybór spośród trzech opcji (320)
    • Antytechnika wypełniaczy pauz (324)

    15. Reagujemy na obiekcje klientów (325)

    • Odpowiadanie na obiekcje uczyń stałym punktem i integralną częścią swoich spotkań sprzedażowych (326)
    • Czym są obiekcje? (326)
    • Czym są obiektywne uwarunkowania? (328)
    • Dwa zakazy i jeden nakaz, których przestrzegają czempioni (331)
    • System przezwyciężania obiekcji (333)
    • Cztery metody terapii szokowej (336)

    16. Finalizacja transakcji, czyli jak smakuje sukces (344)

    • Testowe formuły finalizujące (350)
    • Jak bezpiecznie przetrwać najbardziej burzliwe momenty finału (352)
    • Formuła "na katastrofę" (której powinieneś unikać) (353)
    • Zasadnicze formuły finalizowania transakcji (354)
    • Czym właściwie jest formuła finalizująca (354)
    • Kończ z empatią (355)
    • Sympatie i antypatie (356)
    • Finał oczami klienta (357)
    • Kiedy nadchodzi moment na sfinalizowanie transakcji? (358)
    • Gdzie przeprowadzić finał? (359)
    • Anatomia finału (360)
    • Trzynaście najważniejszych słów na temat finalizowania transakcji (361)
    • Załóż błyszczący kombinezon (363)

    17. Szesnaście technik finalizowania transakcji dla początkujących czempionów (366)

    • Technika 1. Podstawowy wariant mówiony (367)
    • Technika 2. Podstawowy wariant pisemny, zwany też "zanotuję to sobie" (367)
    • Technika 3. Bilans "za" i "przeciw" w stylu Benjamina Franklina (369)
    • Technika 4. "Muszę to przemyśleć" (376)
    • Technika 5. Bagatelizowanie albo sprowadzanie do absurdu (380)
    • Technika 6. Wariant natarcia pod ostrym kątem (384)
    • Technika 7. Kwestia drugorzędna (385)
    • Budujemy mosty (388)
    • Technika 8. "Moja droga matka..." (390)
    • Technika 9. Metoda na szczenię (391)
    • Technika 10. Analogie (392)
    • Technika 11. "Nie mam tego w budżecie" (392)
    • Technika 12. Prawda ekonomiczna (393)
    • Technika 13. "Ten produkt mogę kupić taniej" (394)
    • Technika 14. Przewaga konkurencyjna (395)
    • Technika 15. Metoda "na autorytet" (395)
    • Technika 16. Metoda na utraconą okazję sprzedażową (398)

    18. Osiem technik pomnażania dochodów (400)

    • Zamień małe pieniądze w naprawdę duże kwoty (400)
    • Listy z podziękowaniami i ich prawdziwa siła (412)

    19. Jak narobić się mniej, lecz zarobić więcej, wykonując papierkową robotę (416)

    • Robota papierkowa w firmie (417)
    • Efektywne zarządzanie relacjami z klientami (420)

    20. Budowę fortun poprzedza planowanie czasu (425)

    21. Jak zachować własny styl i nie dać się kryzysom (434)

    • Metoda WZS (440)

    22. Najbardziej konieczna ze wszystkich umiejętności (447)

    23. Sprzedajemy najważniejszym ludziom, jakich znamy (457)


464 stron, Format: 14.0x20.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022