ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TAJNIKI KONWERSJI JAK ZMIENIĆ POTENCJALNEGO KLIENTA W ZADOWOLONEGO NABYWCĘ


SMITH C.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tajniki Konwersji

Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę


Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.

Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzędzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły takiej konwersacji.

Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie spotkań. Udanych łowów!

  • Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.

  • Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniły fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.

  • Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski.

  • Kompletna lista narzędzi analizujących dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach społecznościowych i w sprzedaży oraz porady dotyczące wyników.


    Wprowadzenie (9)

    Jak opanować Tajniki Konwersji (15)

    CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE

    Rozdział 1. Potrzebujesz więcej leadów? (25)

    • Jeżeli masz za cel przyciągnięcie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwycięstwie stanowią wygląd, sens i strony docelowe (25)
    • Jak szybko i niedrogo zmienić witrynę w maszynkę do generowania leadów (32)
    • Strony docelowe są na topie (37)
    • Mentalność marketingu mikrofalówki (39)
    • Czerp jak najwięcej korzyści ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystując retargeting odwiedzających, którzy nie dokonali konwersji (45)

    Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49)

    • Nagłówek (50)
    • Narracja trzymająca w napięciu (51)
    • Mniej znaków w linijce na początku (52)
    • Wyróżniona grafika (53)
    • Idealne 1500+ słów (53)
    • Przynęty do udostępniania (54)
    • Teraz stworzyłeś treść, która jest gotowa, by optymalizować ją pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (55)

    Rozdział 3. Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (57)

    • Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów (58)
    • Optymalizowanie treści pod kątem mediów społecznościowych (63)
    • Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66)

    Rozdział 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujące leadów "gotowych do zakupu" (71)

    • Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73)
    • Grupy na Facebooku (81)
    • Strony na Facebooku (84)
    • Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89)
    • Idealny lejek reklamy na Facebooku (95)
    • Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103)

    Rozdział 5. Proste strategie (z pominięciem Facebooka) napędzające znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109)

    • Marketing e-mailowy (111)
    • Retargeting (112)
    • Bycie kuratorem (115)
    • YouTube (116)
    • Twitter (120)
    • Instagram (123)
    • Gościnne blogowanie (124)
    • Podcast (126)
    • Webinarium (127)

    CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI

    Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135)

    • Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137)
    • Prędkość + Niezłomność + Scenariusz = Najwyższy możliwy współczynnik konwersji (139)
    • SMS > E-mail (142)
    • E-maile, które działają (143)

    Rozdział 7. Potrzebujesz więcej spotkań? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i śledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakościowo spotkania (147)

    • Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151)
    • Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157)

    CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY

    Rozdział 8. Chcesz wiedzieć, co dokładnie należy mówić leadom przez telefon? (161)

    • Dwuetapowe "śledzenie" leada poprzedzające rozmowę (163)

    Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175)

    • Technika sięgania głębiej (177)

    Rozdział 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183)

    Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185)

    Rozdział 12 . Jak rozpocząć finalizację transakcji z internetowym leadem, korzystając z techniki pięciokrotnego mówienia "Tak" (189)

    • Sprzedaż 20/20/20 (190)

    Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki "Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195)

    • Zawsze myśl o finalizacji (198)

    Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201)

    Rozdział 15. Finalizacja w dwóch krokach (203)

    • Krok 1. Finalizacja próbna (203)
    • Krok 2. Finalizacja ostateczna (204)

    Rozdział 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207)

    • Pytania o zakup kontra odmowa (207)
    • Technika POF (208)

    Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215)

    Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219)

    Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiście mają znaczenie (oraz porady dotyczące wyników) (223)

    • Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225)
    • Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230)
    • Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232)
    • Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234)
    • Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)

    Przypisy końcowe (239)


248 stron, Format: 14.0x20.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022