Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców,
usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę
dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do
zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana,
dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych
klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone
sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie
zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.
Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych
technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia
na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie
spotkań. Udanych łowów!
Wprowadzenie (9)
Jak opanować Tajniki Konwersji (15)
CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE
Rozdział 1. Potrzebujesz więcej leadów? (25)
- Jeżeli masz za cel przyciągnięcie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to
wiedz, że o zwycięstwie stanowią wygląd, sens i strony docelowe (25)
- Jak szybko i niedrogo zmienić witrynę w maszynkę do generowania leadów (32)
- Strony docelowe są na topie (37)
- Mentalność marketingu mikrofalówki (39)
- Czerp jak najwięcej korzyści ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystując
retargeting odwiedzających, którzy nie dokonali konwersji (45)
Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49)
- Nagłówek (50)
- Narracja trzymająca w napięciu (51)
- Mniej znaków w linijce na początku (52)
- Wyróżniona grafika (53)
- Idealne 1500+ słów (53)
- Przynęty do udostępniania (54)
- Teraz stworzyłeś treść, która jest gotowa, by optymalizować ją pod kątem
generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (55)
Rozdział 3. Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów, mediów
społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (57)
- Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów (58)
- Optymalizowanie treści pod kątem mediów społecznościowych (63)
- Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66)
Rozdział 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe
generujące leadów "gotowych do zakupu" (71)
- Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73)
- Grupy na Facebooku (81)
- Strony na Facebooku (84)
- Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89)
- Idealny lejek reklamy na Facebooku (95)
- Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103)
Rozdział 5. Proste strategie (z pominięciem Facebooka) napędzające znaczny
ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109)
- Marketing e-mailowy (111)
- Retargeting (112)
- Bycie kuratorem (115)
- YouTube (116)
- Twitter (120)
- Instagram (123)
- Gościnne blogowanie (124)
- Podcast (126)
- Webinarium (127)
CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI
Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do
natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135)
- Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137)
- Prędkość + Niezłomność + Scenariusz = Najwyższy możliwy współczynnik konwersji
(139)
- SMS > E-mail (142)
- E-maile, które działają (143)
Rozdział 7. Potrzebujesz więcej spotkań? Jak korzystać z marketingu
e-mailowego, retargetingu i śledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre
jakościowo spotkania (147)
- Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151)
- Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157)
CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY
Rozdział 8. Chcesz wiedzieć, co dokładnie należy mówić leadom przez
telefon? (161)
- Dwuetapowe "śledzenie" leada poprzedzające rozmowę (163)
Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175)
- Technika sięgania głębiej (177)
Rozdział 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego
leada (183)
Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185)
Rozdział 12 . Jak rozpocząć finalizację transakcji z internetowym leadem,
korzystając z techniki pięciokrotnego mówienia "Tak" (189)
Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki
"Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na
finalizację (195)
- Zawsze myśl o finalizacji (198)
Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201)
Rozdział 15. Finalizacja w dwóch krokach (203)
- Krok 1. Finalizacja próbna (203)
- Krok 2. Finalizacja ostateczna (204)
Rozdział 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207)
- Pytania o zakup kontra odmowa (207)
- Technika POF (208)
Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215)
Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży
(219)
Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiście mają znaczenie
(oraz porady dotyczące wyników) (223)
- Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225)
- Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230)
- Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232)
- Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234)
- Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)
Przypisy końcowe (239)