Nagrody biznesowe
Etnografia rytuałów merytokracji
Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt,
Perły Polskiej Gospodarki – to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom
każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy
Perła Medycyny.
Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one
prestiż i wizerunek laureatów?
Jak pisze autor Nagród biznesowych: „Współczesne nagrody to temat doniosły i
mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do
wręcz karykaturalnych rozmiarów?”.
A jedocześnie ludzie i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje
środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole
minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania etnograf, co daje
mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji
świecie tytułowych „nagród biznesowych”.
Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką
wiedzy i danych.
Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!
316 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka