|
E-COMMERCE STRATEGIA ZARZĄDZANIE FINANSE
SKORUPSKA J. wydawnictwo: PWN , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 62.85 Twoja cena 59,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka E-commerce
Strategia Zarządzanie Finanse
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą
polską specyfikę.
Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz
zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i
zarządzanie kanałem e-commerce.
Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia
zarządcze.
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego.
Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania,
marketingu i handlu elektronicznego.
Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła
podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i
mikrootoczenia.
Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego
wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w
kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz
stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.
Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz
budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej
architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach
całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i
rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform
handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i
wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce.
Jacek Kotarbiński
150 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ANALIZA MARKETINGOWA PRAKTYCZNE TECHNIKI Z WYKORZYSTANIEM ANALIZY DANYCH I NARZĘDZI EXCELA WINSTON W.L.
- ZARZĄDZANIE PROCESAMI KUNASZ M.
- BADANIA MARKETINGOWE NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA MILIC-CZERNIAK R. RED.
- EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI WYSOCKI R.K.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|