ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 62.85 59,71   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-COMMERCE STRATEGIA ZARZĄDZANIE FINANSE


SKORUPSKA J.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 62.85 Twoja cena  59,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-commerce

Strategia Zarządzanie Finanse


Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę.

Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce.

Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.

Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia.

Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.

Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.

Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce.

Jacek Kotarbiński


150 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ANALIZA MARKETINGOWA PRAKTYCZNE TECHNIKI Z WYKORZYSTANIEM ANALIZY DANYCH I NARZĘDZI EXCELA
WINSTON W.L.

- ZARZĄDZANIE PROCESAMI
KUNASZ M.

- BADANIA MARKETINGOWE NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA
MILIC-CZERNIAK R. RED.

- EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
WYSOCKI R.K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022