|
WIZERUNEK POLSKI W DAILY TELEGRAPH W LATACH 2007-2010
KOKOWICZ D. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 41.15 Twoja cena 39,09 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010
Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było zbadanie wizerunku Polski, jaki
kształtowany był przez „Daily Telegraph” w okresie 2007-2010. Podjęty w tym celu
monitoring mediów stanowił więc próbę odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób ta jedna
z najbardziej wpływowych brytyjskich gazet ukazywała […] fragment rzeczywistości
dotyczącej Polski i tym samym , które elementy były najczęściej przez gazetę
eksponowane i w jaki sposób ukazywane czytelniom. Motywem podjęcia tematu była chęć
ukazania, w jaki sposób opiniotwórczy brytyjski dziennik kształtował wyobrażenie o
kraju najliczniejszej grupy europejskich imigrantów, jaka napłynęła do Wielkiej
Brytanii po 2004 r. Jednym z głównych celów polityki zagranicznej, także polskiej,
jest bowiem dbanie o pozytywny wizerunek kraju poza granicami, a zadanie to wydawało się
szczególnie ważne w państwie, w którym pod koniec 2007 r. (czyli roku podjęcia przez
autorkę badań wizerunkowych), według danych oficjalnych, przebywało około 690 tys.
Polaków.
Ze Wstępu
347 stron, Format: 15.9x22.4, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|