ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.15 39,09   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WIZERUNEK POLSKI W DAILY TELEGRAPH W LATACH 2007-2010


KOKOWICZ D.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 41.15 Twoja cena  39,09 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010


Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było zbadanie wizerunku Polski, jaki kształtowany był przez „Daily Telegraph” w okresie 2007-2010. Podjęty w tym celu monitoring mediów stanowił więc próbę odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób ta jedna z najbardziej wpływowych brytyjskich gazet ukazywała […] fragment rzeczywistości dotyczącej Polski i tym samym , które elementy były najczęściej przez gazetę eksponowane i w jaki sposób ukazywane czytelniom. Motywem podjęcia tematu była chęć ukazania, w jaki sposób opiniotwórczy brytyjski dziennik kształtował wyobrażenie o kraju najliczniejszej grupy europejskich imigrantów, jaka napłynęła do Wielkiej Brytanii po 2004 r. Jednym z głównych celów polityki zagranicznej, także polskiej, jest bowiem dbanie o pozytywny wizerunek kraju poza granicami, a zadanie to wydawało się szczególnie ważne w państwie, w którym pod koniec 2007 r. (czyli roku podjęcia przez autorkę badań wizerunkowych), według danych oficjalnych, przebywało około 690 tys. Polaków.

Ze Wstępu


347 stron, Format: 15.9x22.4, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022