ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FANATYCZNE POSZUKIWANIA KLIENTÓW BUDOWA EFEKTYWNYCH KANAŁÓW SPRZEDAŻY


BLOUNT J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 53.45 Twoja cena  50,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fanatyczne poszukiwania klientów

Budowa efektywnych kanałów sprzedaży


Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!

Poznasz:

  • siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów

  • powszechne prawo potrzeby

  • pięć elementów sprzedaży społecznościowej

  • pięciostopniowy model gwiaździsty

  • piramidę poszukiwawczą


    • Przedmowa
    • Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców
    • 1 Dlaczego trzeba poszukiwać klienta
      • Prawdziwy sekret długotrwałego sukcesu w sprzedaży
      • Idziemy na łatwiznę
      • Przestań narzekać, że wszystko jest za trudne, i weź się do roboty
    • 2 Siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
      • Sukces uczy
    • 3 Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?
      • Subtelna sztuka przerywania
      • Przestań szukać dróg na skróty, zacznij się wtrącać i nawiązywać rozmowę
      • Po prostu boisz się zadzwonić w ogóle, nie tylko bez zapowiedzi
    • 4 Zastosuj metodologię zrównoważonych poszukiwań
      • Nie stawiaj wszystkiego na jedną kartę
      • Nie ma jednego uniwersalnego sposobu na pozyskiwanie klientów
    • 5 Im więcej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście
      • Powszechne prawo potrzeby (PPP)
      • Zasada 30 dni
      • Prawo wymiany
      • Anatomia spadku sprzedaży
      • Pierwsza zasada spadków sprzedaży
    • 6 Naucz się rachować. Zarządzanie swoją efektywnością
      • Zawodowi lekkoatleci potrafią liczyć
      • Złudzenia i sukces nie idą w parze
    • 7 Trzy P, które Cię ograniczają
      • Prokrastynacja
      • Perfekcjonizm
      • Paraliż spowodowany analizą
      • Jak zburzyć trzy P
    • 8 Czas. Wspaniały czynnik równoważący sprzedaż
      • 24
      • Myśl jak dyrektor generalny
      • Chroń złote godziny
      • Sztuka delegowania zadań
      • Dzielenie czasu na bloki odmieni Twoją karierę
      • Następstwo Horstmana
      • Trzymaj się planu
      • Skoncentruj swoją energię
      • Wystrzegaj się sygnałów
      • Zawartość poczty elektronicznej zdezorganizuje Twój dzień handlowy
      • Wykorzystaj platynowe godziny
      • Policz, ile jesteś wart
    • 9 Cztery cele poszukiwania klientów
      • Poszukiwanie klientów to sport kontaktowy
      • Umawianie się na spotkania
      • Gromadź informacje i selekcjonuj
      • Określ strefę strikeów[7]
      • Sfinalizuj transakcję
      • Zbuduj dobre relacje
    • 10 Wykorzystujemy piramidę poszukiwawczą
      • Noś się jak Egipcjanin: zarządzanie piramidą poszukiwawczą
      • Dobre listy przynoszą dobre wyniki
    • 11 Panuj nad bazą danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzędziem
      • Zarządzaj CRM-em jak na dyrektora generalnego przystało
      • Kosz na śmieci lub kopalnia złota
    • 12 Prawo zaznajomienia
      • Woda na młyn poszukiwań
      • Pięć dźwigni znajomości
        • Wytrwałe i konsekwentne poszukiwania
        • Polecenia i przedstawienie
        • Networking
        • Znajomość marki i firmy
        • Kreowanie wizerunku
        • Ostrzeżenie
    • 13 Sprzedaż poprzez media społecznościowe
      • Sprzedaż poprzez media społecznościowe nie jest lekiem na wszystko
      • Wyzwania wynikające ze sprzedaży poprzez media społecznościowe
      • Sprzedaż w mediach społecznościowych to nie jest prawdziwy handel
      • Wybór odpowiednich kanałów społecznościowych
      • Pięć celów poszukiwania klientów poprzez media społecznościowe
      • Twoja osobista marka
        • Zdjęcie profilowe
        • Zdjęcie w tle
        • Podsumowanie/Biografia/O mnie
        • Informacje kontaktowe
        • Multimedia i linki
        • Własny URL
        • Historia
        • Regularnie aktualizuj swój profil
      • Budowanie dobrych relacji
      • Zachęcanie potencjalnych klientów do kontaktu z handlowcem poprzez treści edukacyjne
      • Wykorzystywanie wiedzy i informacji do zwiększenia efektywności poszukiwania potencjalnych klientów
      • Wydarzenia inicjujące zakup i świadomość cyklu zakupowego potencjalnego klienta
      • Poszukiwania i gromadzenie informacji
      • Poszukiwanie wychodzące
      • Pięć elementów sprzedaży społecznościowej
        • Nawiązywanie kontaktu
        • Kreowanie treści
        • Przetwarzanie treści
        • Przełożenie na sprzedaż, czyli konwersja
        • Konsekwencja
      • Narzędzia do prowadzenia poszukiwań w mediach społecznościowych
      • Poszukiwania w mediach społecznościowych + marketing wychodzący = eliksir handlowej mocy
    • 14 Treść przekazu ma duże znaczenie
      • Co masz mówić i w jaki sposób
      • Entuzjazm i pewność siebie
      • Co mówisz
      • Co ja będę z tego miał? Siła argumentu
      • Budujemy most z argumentów
      • Sekret budowania potężnych mostów
      • Proś o to, czego potrzebujesz
      • Zakładaj, że odniesiesz sukces
        • Ton, modulacja głosu i język ciała
      • Zamilknij
    • 15 Osiągamy doskonałość w zdobywaniu klientów przez telefon
      • Nikt nie odbiera telefonu, który nie dzwoni
      • Telefon zawsze był, jest i będzie dla handlowców najważniejszym narzędziem pozyskiwania potencjalnych klientów
      • Nikt tego nie lubi; pogódź się z tym
      • Większości handlowców nigdy nie nauczono, jak posługiwać się telefonem
      • Ostatecznym kluczem do sukcesu jest zaplanowanie bloków czasu przeznaczonych na rozmowy telefoniczne
      • Pięciostopniowy program poszukiwania klientów przez telefon
        • Przyciągnij ich uwagę
        • Przedstaw się i powiedz, dlaczego dzwonisz
        • Daj im powód do wysłuchania Cię
        • Proś o to, czego potrzebujesz, i zamilknij
      • Skuteczne wiadomości głosowe, na które otrzymasz odpowiedź
      • Pięcioetapowy proces zostawiania wiadomości głosowych, który podwoi liczbę telefonów zwrotnych
      • Szczegółowe planowanie czasu rozmów z potencjalnymi klientami to ślepa uliczka
      • Zjedz tę żabę, potem już będzie z górki
    • 16 Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)
      • Odrzucenie po Tobie nie spłynie
      • Odruchowe odrzucenie, krytyka i zbywanie. Ojej!
        • Odruchowe odrzucenie
        • Zbywanie
        • Sprzeciw
      • Jak się zachować w przypadku OSZ?
      • Model obracania OSZ na naszą korzyść
        • Zaburzenie kontra pokonanie
        • Kotwiczenie
        • Zaburzenie
        • Pytaj
      • Podsumowanie
      • Kiedy padnie koń, zejdź z niego
    • 17 Tajemne życie odźwiernych
      • Siedem wskazówek, które pomogą Ci w rozmowach z odźwiernymi
      • Inny numer wewnętrzny
      • Sprzedawcy pomagają sprzedawcom
      • Tylne wejście
        • Wytrwałość zawsze popłaca
    • 18 Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty
      • Ograniczenia związane z bezpośrednim poszukiwaniem klientów
      • Pięciostopniowy model promienisty[25]
      • Przygotowujemy się do bezpośredniego pozyskiwania klientów
      • Pięć kroków w procesie osobistego kontaktu z klientem
      • Załóż swoje okulary handlowca
    • 19 Pozyskiwanie klientów przez pocztę elektroniczną
      • Trzy podstawowe zasady poszukiwania klientów za pomocą poczty elektronicznej
      • Zasada nr 1: Twój e-mail musi dojść do adresata
      • Zasada nr 2: Twój e-mail musi zostać otworzony
        • Rozpoznawalność sprawia, że Twoje e-maile są otwierane
        • Temat musi prowokować do otwarcia wiadomości
        • Nie ma uniwersalnego rozwiązania
      • Zasada nr 3: Twój e-mail musi być skrojony na miarę i przynieść pożądane rezultaty
      • Dobry e-mail poszukiwawczy wymaga dobrego planu
      • Cztery elementy dobrego e-maila, który ma na celu pozyskanie nowych klientów
        • Zarzuć przynętę
        • Odnieś się
        • Połącz
        • Poproś
      • Praktyka, praktyka, praktyka
      • Najlepszy czas na wysłanie wiadomości
      • Wstrzymaj się z natychmiastową wysyłką
    • 20 Wiadomości SMS
      • Wiadomości tekstowe jako narzędzie pozyskiwania potencjalnych klientów zyskuje na znaczeniu
      • W przypadku SMS-ów rozpoznawalność ma ogromne znaczenie
      • Wykorzystaj wiadomości tekstowe jako punkt zaczepienia po zakończonych eventach
      • Wykorzystaj wiadomości następujące po wydarzeniach inicjujących zakupy
      • Wykorzystaj SMS-y, żeby utrzymać kontakt z potencjalnymi klientami
      • Wykorzystaj wiadomości tekstowe, aby umówić się z klientem
      • Siedem zasad konstruowania przekonujących wiadomości tekstowych do potencjalnych klientów
    • 21 Wyrabiamy odporność psychiczną
      • Silny charakter i ciężka praca
      • Cztery filary odporności psychicznej w sprzedaży
        • Pragnienie
        • Odporność psychiczna
        • Im więcej wiesz, tym więcej zarabiasz
        • Odporność fizyczna
          • Regularne ćwiczenia
          • Śpij
          • Zdrowe odżywianie
        • Właściwe nastawienie
      • Kiedy jesteś na szczycie, znajdź nowe wyzwania
    • 22 Jedenaście słów, które zmieniły moje życie
    • 23 Jedyne pytanie, które naprawdę ma jakieś znaczenie
    • Podziękowania
    • O autorze

304 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022