ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WSZYSTKO CO CHCIAŁBYŚ WIEDZIEĆ O MARKETINGU TERYTORIALNYM Z PRAKTYKI POLSKICH SAMORZĄDÓW


STĘPOWSKI R.

wydawnictwo: ROSTER , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów


Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.

Ponadto z książki dowiesz się:

Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?

Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?

Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?

Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open w Gdyni)?

Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.

Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.

Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?

Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.

Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.

Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.


OD AUTORA
Zamiast wstępu - Maciej Dolata
Mieszkańcy dobrze oceniają

CZĘŚĆ I: OD STRATEGII DO MARKI
O strategiach praktycznie
Strategia czego?
Marka bardzo lokalna
Miasto jako marka
Rola samorządowego lidera
Strategia marki, a strategia promocji
Łódzkie z pomysłem na siebie
Marka regionu. To możliwe?
Nie idźcie tą drogą!
Bałtów - turystyczne Eldorado
Hasło i logo nie promują miasta!

CZĘŚĆ II: NARZĘDZIA PROMOCJI
Święto miasta - najlepszy sposób promocji?..
Lubelski Carnaval Sztuk-Mistrzów
Szczeciński Finał Regat Wielkich Żaglowców
Które wydarzenia promują?
Public Relations - to nie boli!
Współpraca z blogerami i vlogerami
City placement
Mobile i geolokalizacja w marketingu miejsc
Content marketing
Przyszłość to własne media
Świat się zmienia
Media się zmieniają
Sytuacja prasy

CZĘŚĆ III: RÓŻNE ASPEKTY PROMOCJI
Turystyka kulinarna
Promocja gospodarcza i komercjalizacja marki
Turysta dobry bo zagraniczny
Jak pozyskać studentów
Działania efektywne bo ciocia widziała
Subiektywnie o autorze

CZĘŚĆ IV: SUPLEMENT
Blokowanie
Pozytywne myślenie
Wyglądaj jak profesjonalista
Rekruter patrzy i ocenia
Skromność, strach, czy prawdziwa głupota?
Jak sprawić, aby ktoś nas zauważył, a następnie kupił?
Jak sprawić, aby czas stał się sojusznikiem?

Ta ostatnia książka!


254 strony, Format: 15.5x21.5, oprawa twarda

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022