Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
samorządów
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii
promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one
skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.
Ponadto z książki dowiesz się:
Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?
Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?
Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?
Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne
wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację
konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy
Festiwal Open w Gdyni)?
Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.
Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują
się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.
Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć
studentów?
Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście
ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.
Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.
Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o
marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych
w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca
city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach,
serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie
wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów,
które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.
OD AUTORA
Zamiast wstępu - Maciej Dolata
Mieszkańcy dobrze oceniają
CZĘŚĆ I: OD STRATEGII DO MARKI
O strategiach praktycznie
Strategia czego?
Marka bardzo lokalna
Miasto jako marka
Rola samorządowego lidera
Strategia marki, a strategia promocji
Łódzkie z pomysłem na siebie
Marka regionu. To możliwe?
Nie idźcie tą drogą!
Bałtów - turystyczne Eldorado
Hasło i logo nie promują miasta!
CZĘŚĆ II: NARZĘDZIA PROMOCJI
Święto miasta - najlepszy sposób promocji?..
Lubelski Carnaval Sztuk-Mistrzów
Szczeciński Finał Regat Wielkich Żaglowców
Które wydarzenia promują?
Public Relations - to nie boli!
Współpraca z blogerami i vlogerami
City placement
Mobile i geolokalizacja w marketingu miejsc
Content marketing
Przyszłość to własne media
Świat się zmienia
Media się zmieniają
Sytuacja prasy
CZĘŚĆ III: RÓŻNE ASPEKTY PROMOCJI
Turystyka kulinarna
Promocja gospodarcza i komercjalizacja marki
Turysta dobry bo zagraniczny
Jak pozyskać studentów
Działania efektywne bo ciocia widziała
Subiektywnie o autorze
CZĘŚĆ IV: SUPLEMENT
Blokowanie
Pozytywne myślenie
Wyglądaj jak profesjonalista
Rekruter patrzy i ocenia
Skromność, strach, czy prawdziwa głupota?
Jak sprawić, aby ktoś nas zauważył, a następnie kupił?
Jak sprawić, aby czas stał się sojusznikiem?
Ta ostatnia książka!
254 strony, Format: 15.5x21.5, oprawa twarda
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.