|
PRACOWNIA HOTELARSKA DZIAŁALNOŚĆ RECEPCJI KWALIFIKACJA T.11
KLESZCZEWSKA A. wydawnictwo: WSIP , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 52.65 Twoja cena 50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pracownia hotelarska
Działalność recepcji
Kwalifikacja T.11
Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa
realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w
recepcji), do wykorzystania podczas zajęć w pracowniach.
Nieoceniona pomoc w sprawdzaniu umiejętności związanych z przestrzeganiem procedur
dotyczących obsługi gości w recepcji, sporządzaniem dokumentacji, przyjmowaniem
płatności w różnych formach, oferowaniem usług dodatkowych i udzielaniem informacji
turystycznej. Dzięki niej można utrwalić wiadomości na temat zasad dobierania oferty
hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rezerwacji usług dla gości indywidulanych i grup,
a także kompletowania wyposażenia recepcji.
Po każdym dziale zamieszczono karty pracy zawierające testy pisemne i zadania praktyczne
do samodzielnego wykonania.
Od autorki
I. Rezerwacja usług hotelarskich
1. Rozróżnianie zadań i wyposażenia recepcji hotelowej
2. Określanie zadań pracowników recepcji
3. Dobieranie oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości
4. Stosowanie instrumentów promocji usług hotelarskich
5. Przestrzeganie zasad rezerwacji usług dla gości indywidualnych i grup
6. Rezerwowanie usług hotelarskich z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych
7. Sporządzanie dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich
8. Przygotowywanie danych dotyczących usług rezerwowanych dla innych komórek
organizacyjnych obiektu świadczącego usługi hotelarskie
Test pisemny
Test praktyczny
II. Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających
9. Przestrzeganie procedur związanych z obsługą gości w recepcji
10. Rozpoznawanie oczekiwań gości związanych z pobytem w obiekcie świadczącym usługi
hotelarskie
11. Sporządzanie dokumentacji związanej z procedurami check-in i check-out
12. Udzielanie informacji turystycznej
13. Oferowanie usług dodatkowych zgodnie z ofertą obiektu świadczącego usługi
hotelarskie
14. Przygotowanie informacji dotyczących przybyłych gości dla innych komórek
organizacyjnych obiektu
15. Rozróżnianie form płatności stosowanych w sprzedaży usług hotelarskich
16. Przestrzeganie zasad rozliczania kosztów pobytu gości w obiekcie świadczącym
usługi hotelarskie
17. Sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem kosztów pobytu gości
18. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obiektach hotelarskich
Test pisemny
Test praktyczny
292 strony, Format: 20.5x29.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|