ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 91.80 87,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIZNES APTEKA JAK NIE DAĆ SIĘ WYPRZEDZIĆ KONKURENCJI SKUTECZNE STRATEGIE BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ


IDCZAK M.

wydawnictwo: BUSINESS PHARM , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 91.80 Twoja cena  87,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji

Skuteczne strategie budowania przewagi konkurencyjnej


Czego dowiesz się z książki:

W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny?
Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, aby stał się dźwignią sukcesu w aptece?
Jak komunikować się z pracownikami, aby zmotywować ich do pracy?
Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją?
Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom?
Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe?
Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele?
Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje?
Jak organizować marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek?
Jak korzystać z kategoryzacji leków i polityki liderów, aby usprawnić swoje zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać?
Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą.
Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym?

Dla kogo jest ta książka:

Dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych
Reprezentantów handlowych, kierowników, dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych
Pracowników hurtowni farmaceutycznych
Agencji reklamowych chcących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą
Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjnowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia swojej oferty szkoleniowej dla aptek.
Specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia część książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości.
Wszystkich ludzi biznesu , którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć swoją wiedzę i świadomość.
Tych, którzy podobnie jak ja spełniają swoje marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.


PRZEDMOWA

WPROWADZENIE

CZĘŚĆ I - Startujemy
Na jakim etapie biznesu jestem?
Własne dokonania
Analiza zysków i strat
Nasze zakupy
Podległy mi zespół
Decyzja

CZĘŚĆ II - Atrybuty menadżera
Kompetencje menadżerskie
10 cech dobrego menadżera apteki
Wyznaczanie celów

Część III - Skuteczne zarządzanie personelem aptecznym
4 stopnie budowania zespołu
Zagrajmy w pytania
Efektywne zarządzanie
Komunikacja
Motywacja
Egzekwowanie wyników
Edukacja
Ćwiczenia praktyczne, które zmotywują twój personel do pracy
Wyznaczanie odpowiedzialności
8 zasad skutecznego delegowania zadań
10 zasad skutecznego zarządzania czasem

Część IV - Zarządzanie zakupami
Jak wykorzystać w zakupach kategoryzację leków?
Ustanowienie kategorii
Czy warto ustalać liderów w kategorii?
Czy jest mi potrzebna grupa zakupowa?

Część V - Skuteczna sprzedaż
Wnętrze, które przyciąga
Edukacja pacjenta
Komunikacja z pacjentem
Co z tą standaryzacją obsługi klienta?
Jak ustalić plan promocji w aptece, aby uzyskać wysoką rentowność?

Część VI - Marketing stacjonarny
Ustawa o zakazie reklamy aptek
10 zasad marketingu aptecznego w dobie Ustawy
Wysokorentowny marketing promocyjny
10 sposobów na dodatkowe wzmocnienie marki aptecznej

Część VII - Identyfikacja marki aptecznej w sieci
Komunikacja marki w social media
Jakie informacje powinna zawierać strona internetowa apteki?
Jak prowadzić błoga aptecznego, aby był wartościowy?
Co mogę komunikować na Facebooku i jak z niego korzystać?
W czym może pomóc aptece konto na Instagramie?
Co mogę komunikować na organizowanych webinarach edukacyjnych?
Czy apteka powinna mieć konto na YouTube‘ie?
Jak zbudować dobry newsletter edukacyjny dla pacjenta?
Po co aptece marketing internetowy?

Część VIII - Jaka może być przyszłość?
To, co moglibyśmy zrealizować chcąc i mogąc
Skuteczny CRM w aptece
Leki z dowozem do pacjenta
Badanie satysfakcji klienta
Uruchomienie infolinii informacyjnej i edukacyjnej
Infokioski
Aplikacje mobilne komunikowane przez aptekę
Nasza przyszłość, to podjęcie decyzji

ZAKOŃCZENIE


204 strony, Format: 14.5x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022