ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 73.40 69,73   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BAWIMY SIĘ PROGRAMUJĄC W SCRATCHU NAUKA PROGRAMOWANIA PRZEZ TWORZENIE NIEZWYKŁYCH GIER


SWEIGART A.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 73.40 Twoja cena  69,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bawimy się, programując w Scratchu

Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier


Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:

·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!


262 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022