|
KULTUROWE UWARUNKOWANIA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO
JANKOWIAK-KACZMAREK, LINKIEWICZ A. WABIŃSKA-HETMAN N. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 23.10 Twoja cena 21,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka KULTUROWE UWARUNKOWANIA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO
Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach
realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych
na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania,
marketingu oraz socjologii.
Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć praktycznych dla:
-kadry kierowniczej w organizacjach zróżnicowanych kulturowo,
-pracowników działów marketingu i sprzedaży, ze szczególnym wskazaniem na
eksport
-o trenerów i doradców biznesowych.
Publikacja ta może służyć również jako materiał do samodzielnego podnoszenia
kompetencji w zakresie umiejętności związanych z działaniem na rynkach zagranicznych.
Szczegółową charakterystykę teoretycznych aspektów kulturowych uwarunkowań
poruszanych w tejże publikacji, zawarto w książce Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
[Bartosik-Purgat 2010]. Wyżej wymieniona książka stanowi podstawowy materiał
teoretyczny dla niniejszych materiałów dydaktycznych.
112 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|