ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 23.10 21,95   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KULTUROWE UWARUNKOWANIA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO


JANKOWIAK-KACZMAREK, LINKIEWICZ A. WABIŃSKA-HETMAN N.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 23.10 Twoja cena  21,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KULTUROWE UWARUNKOWANIA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO


Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii.

Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć praktycznych dla:

-kadry kierowniczej w organizacjach zróżnicowanych kulturowo,

-pracowników działów marketingu i sprzedaży, ze szczególnym wskazaniem na
eksport

-o trenerów i doradców biznesowych.

Publikacja ta może służyć również jako materiał do samodzielnego podnoszenia kompetencji w zakresie umiejętności związanych z działaniem na rynkach zagranicznych. Szczegółową charakterystykę teoretycznych aspektów kulturowych uwarunkowań poruszanych w tejże publikacji, zawarto w książce Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym [Bartosik-Purgat 2010]. Wyżej wymieniona książka stanowi podstawowy materiał teoretyczny dla niniejszych materiałów dydaktycznych.


112 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022