|
STRATEGIA I PLANOWANIE BIZNESU
LIS P. RED. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2014, wydanie Icena netto: 30.00 Twoja cena 28,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
STRATEGIA I PLANOWANIE BIZNESU
Niniejsze opracowanie składa się z czterech zasadniczych części:Podstawy myślenia
strategicznego i analizy strategicznej przedsiębiorstwa,Strategie kardynalne
przedsiębiorstwa, Strategie funkcjonalneprzedsiębiorstwa oraz Decyzje strategiczne w
przedsiębiorstwie.W pierwszej części wyjaśniono w szczególności pojęcie strategii
przedsiębiorstwa oraz omówiono proces tworzenia i realizacji strategii,a także
przedstawiono zasady analizy sektorowej z charakterystykąwybranych metod, takich jak:
cykl życia sektora, współczesne ujęcie metody "pięciu sił sektora", metody
portfelowe. Druga część dotyczy strategii związanych z poszczególnymi funkcjami w
przedsiębiorstwie.W trzeciej części przedstawiono strategie marketingowe, public
relations oraz wybrane obszary strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Ostatnia część
opracowania dotyczy podejmowania decyzji strategicznych opartych na partnerstwie
publiczno-prywatnym, ocenie opłacalności inwestycji,możliwości pozyskania środków z
funduszy unijnych czy uwarunkowaniach makroekonomicznych decyzji biznesowych.
WSTĘP (Piotr Lis)
CZĘŚĆ 1. PODSTAWY MYŚLENIA STRATEGICZNEGO I ANALIZY STRATEGICZNEJ
PRZEDSIĘBIORSTWA
Rozdział 1. Istota myślenia i działania strategicznego - proces strategiczny (Janusz J.
Tomidajewicz)
Rozdział 2. Analiza otoczenia sektorowego (Włodzimierz Dymarski)
Rozdział 3. Macierz BCG jako przykład metody portfelowej (Paweł Blaszczyk)
CZĘŚĆ 2. STRATEGIE KARDYNALNE PRZEDSIĘBIORSTWA
Rozdział 4. Strategia rozwoju przedsiębiorstwa (Janusz J. Tomidajewicz, Urszula Panicz
Rozdział 5. Strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa (Piotr Lis, Urszula Panicz)
CZĘŚĆ 3. STRATEGIE FUNKCJONALNE PRZEDSIĘBIORSTWA
Rozdział 6. Strategie marketingowe (HenrykMruk)
Rozdział 7. Decyzje strategiczne pracodawców w zakresie korzystania z zasobów pracy
(Mariusz Piotrowski)
Rozdział 8. Techniki negocjacji (Henryk Mruk)
Rozdział 9. Public relations w przedsiębiorstwie (Jacek Trębecki)
Rozdział 10. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (Agnieszka Ziomek)
CZĘŚĆ 4. DECYZJE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Rozdział 11. Partnerstwo publiczno-prywatne w przestrzeni samorządowej (Kazimierz
Pająk)
Rozdział 12. Wybrane mierniki oceny opłacalności inwestycji (Dorota Appenzeller)
Rozdział 13. Wycena składników mienia (Piotr Lis)
Rozdział 14. Pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej (Marek Urbaniak)
Rozdział 15. Wpływ deficytu budżetowego na decyzje strategiczne przedsiębiorstw
(Joanna Mazurkiewicz)
196 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|