ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.00 43,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAPITAŁ MARKI MIASTA ZORIENTOWANY NA KONSUMENTA ŹRÓDŁA I POMIAR


FLOREK M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KAPITAŁ MARKI MIASTA ZORIENTOWANY NA KONSUMENTA.

ŹRÓDŁA I POMIAR


Niniejsza praca jest efektem kilkunastoletnich zainteresowań autorki dziedziną marketingu terytorialnego i jego rozwoju. Jest następstwem wieloletnich badań, analiz studiów przypadków i prowadzonych konsultacji. Jest także odpowiedzią na postulaty nie tylko badaczy, ale i praktyków samorządowych,którzy oczekują oceny efektów stosowania podejścia marketingowego w jednostkach samorządowych. Szczególnym bowiem wyzwaniem w marketingu miejsc jest pomiar skuteczności podejmowanych strategii i działań marketingowych. W monografii podjęto zatem próbę kompleksowego ujęcia efektów związanych z marketingiem jednosteksamorządowych tłumaczonych przez kapitał marki. Dokonano tego na przykładzie miast, dla których zaprezentowano model kapitału marki miasta, pozwalający decydentom na przyjęcie optymalnych kierunków zarządzania marką.


Wstęp

Rozdział 1. Marka w ujęciu terytorialnym
1.1. Pojęcie i perspektywy marki
1.2. Wizerunek a tożsamość marki
1.3. Branding miejsc - geneza koncepcji, kierunki rozwoju
1.4. Specyfika marki terytorialnej
1.5. Cechy marki miasta

Rozdział 2. Kapitał a wartość marki
2.1. Istota i źródła kapitału marki
2.3. Wymiary kapitału marki zorientowanego na konsumenta - analiza stosowanych modeli

Rozdział 3. Pomiar kapitału marki terytorialnej
3.1. Pojęcie kapitału marki terytorialnej
3.2. Metody pomiaru kapitału marek terytorialnych
3.3. Rankingi marek terytorialnych - wybrane metodyki pomiaru marek narodowych i miejskich

Rozdział 4. Wybrane wymiary kapitału marki terytorialnej i techniki ich pomiaru
4.1. Wizerunek marki terytorialnej
4.2. Postrzegana jakość, wartość dla klienta i satysfakcja
4.3. Lojalność i przywiązanie

Rozdział 5. Model kapitału marki miasta
5.1. Założenia metodyczne modelu
5.2. Wybór zmiennych dla poszczególnych wymiarów kapitału marki miasta
5.3. Struktura modelu kapitału marki miasta
5.3.1. Etap pierwszy - eliminacja najsłabszych wskaźników
5.3.2. Etap drugi - konstrukcja modelu
5.4. Zastosowanie modelu kapitału marki na przykładzie miasta Poznania i Wrocławia

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel


246 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022