|
PUBLIC RELATIONS WIZERUNEK REPUTACJA TOŻSAMOŚĆ
BUDZYŃSKI W. wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 44.89 Twoja cena 42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Public Relations
Wizerunek Reputacja Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją,
czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i
wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się
z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha
Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera
biznesu, a także doświadczonego menedżera.
Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne
rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program
budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca
poświęcono zasadom współpracy z mediami.
Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami
dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także
przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów
sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej.
Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i
opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
298 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|