Niemiecki w marketingu
Marketingdeutsch
Język angielski
Poziom B1 – B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?
Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady
zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.
Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli
marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w
Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych
informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.
Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące
informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski
najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.
Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam
internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w
Niemczech.
Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku
niemieckim.
W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa
pliku dźwiękowego mp3
224 strony, Format: 14.5x21.0cm, oprawa miękka