|
SKUTECZNY TRENING SPRZEDAŻY WYKORZYSTAJ SWOJE KOMPETENCJE
RADŁOWSKI G. wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 39.89 Twoja cena 37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Skuteczny trening sprzedaży
Wykorzystaj swoje kompetencje
Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje to książka o sprzedaży
dla ludzi sprzedaży i nie tylko. Wśród przewag konkurencyjnych na współczesnym wolnym
rynku autor zidentyfikował takie przewagi kompetencyjne, które obalają mity
dotyczącego nauki - jak to nazywa - profesji sprzedaży.
Dziś umiejętności sprzedaży wykorzystujemy w niezliczonej liczbie profesji - od
sprzedaży pomysłu w pracy wymagającemu szefowi, przez zawodową sprzedaż ubezpieczenia
w jakże wymagającym zawodzie agenta ubezpieczeniowego, po sprzedaż nowej strategii
przez menedżera zespołowi ekspertów. Dlatego też autor przedstawia pogłębiony opis
wieloletnich doświadczeń własnych wraz z przeglądem literatury przedmiotu, efektami
własnych badań oraz innych badań z rynku.
W książce możemy znaleźć perspektywę autora – doktora nauk ekonomicznych, a
jednocześnie wieloletniego praktyka - właściciela Instytutu zajmującego się
doradztwem w obszarze wydajności działów sprzedaży i działów operacyjnych, menedżera
odpowiedzialnego w kilku korporacjach za dział szkoleń i rozwoju sprzedaży, trenera
biznesu, coach'a i wykładowcę na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie zarządzania
zespołami sprzedaży.
Czytelnicy znajdą wnikliwy opis 8 przewag kompetencyjnych, które układają się w
obraz ról profesjonalnego sprzedawcy, menedżera sprzedaży oraz trenera sprzedaży. Tę
książkę czyta się jak powieść edukacyjną, bardzo praktyczną dla pracujących w
sprzedaży. Tym, którzy nie pracują w sprzedaży, pozwala poznać ten świat, który każdego
dnia napędza gospodarkę. Wszyscy jesteśmy klientami różnych sprzedawców. Ważne, by
byli to ludzie kompetentnie doradzający nam jako klientom – o tym właśnie jest ta
książka.
dr Grzegorz Radłowski - Po pierwsze człowiek...
Przez 17 lat kariery zawodowej pracował w firmach polskich, fińskich, francuskich,
brytyjskich na stanowiskach menedżerskich odpowiadając za standardy w zakresie
zarządzania. Pracował również jako Ekspert i Trener dla pierwszej trójki czołowych
firm doradczych i szkoleniowych w Polsce. W swojej karierze zrealizował ponad 1300 dni
szkoleniowych i doradczych, gdzie w obszarze operacji, jak również sprzedaży pośrednio
i bezpośrednio podniósł wyniki od 5 do 22% w skali Regionu, jak również rynku dla którego
pracował. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu na Akademii Leona
Koźmińskiego, gdzie uczy w Center of Excellence. Pasjonat i praktyk sprzedaży oraz
zarządzania.
Przebył ścieżkę zawodową od stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Konsultanta,
Trenera przez Learning & Development Managera na teren Polski do właściciela marki
Radwells Institute. Obecnie Training & Development Manager w Avivie –czołowej
firmie ubezpieczeniowej w Polsce, gdzie odpowiada za Sekcję Szkoleń i E-learningu.
Kieruje zespołem pracowników, trenerów i konsultantów, kształcących agentów
ubezpieczeniowych, kierowników grup i dyrektorów oddziałów Avivy w całej Polsce.
Pracuje również w języku angielskim.
Autor książki "Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży" wydanej
przez CeDeWu (2015) nominowanej do nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu w
kategorii "książka dla Trenera".
Prywatnie szczęśliwy mąż Agnieszki i ojciec Mai Krystyny.
Wstęp
Przewagi kompetencyjne na start, czyli kogo, czego możemy nauczyć w sprzedaży, a
może inspirować
Przewagi kompetencyjne na metę, czyli jednak standardy dydaktyczne w biznesie i nie
tylko
Standard w modelu DUON, czyli jednak od początku
Standard w rozkładzie normalnym Gaussa i co z tym uczeniem zawodu
Przewaga kompetencyjna I: przygotowanie do procesu sprzedaży
Przewaga kompetencyjna II: aspiracyjne porozumiewanie się
Przewaga kompetencyjna III: selektywne kierowanie uwagi własnej i poznawczy rozwój
Przewaga kompetencyjna IV: Sprzedawca, Menedżer Sprzedaży i Trener Sprzedaży a
naturalne predyspozycje
Przewaga kompetencyjna V: budowanie ekostrategii i ekokariery
Przewaga kompetencyjna VI: trening inteligencji społecznej w sprzedaży
Przewaga kompetencyjna VII: wprost pasja w tym, co robisz skierowana do Klienta
Przewaga kompetencyjna VIII: selfcoaching, czyli trening samego siebie
Podsumowanie, czyli czy istnieje zamykanie procesu uczenia w sprzedaży
Bibliografia
Spis rysunków
200 stron, Format: 14.1x21.8cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|