ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.75 37,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LEAN MANAGEMENT PO POLSKU O DOBRYCH I ZŁYCH PRAKTYKACH


KRÓL T.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 39.75 Twoja cena  37,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Lean management po polsku

O dobrych i złych praktykach


Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych.

Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. Autor od piętnastu lat pomaga działającym na polskim rynku przedsiębiorstwom doskonalić się w duchu „szczupłego zarządzania”. W trakcie swojej pracy zetknął się z wieloma przykładami udanych i nieudanych wdrożeń koncepcji lean. Jest współautorem skutecznego systemu wdrażania, który również opisuje w książce.


Tomasz Król – twórca, a obecnie dyrektor zarządzający Instytutu Doskonalenia Produkcji. Ekspert w dziedzinie wdrażania lean management, konsultant, trener i autor programów szkoleniowych z obszaru zarządzania produkcją. Przeprowadził ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń z różnych obszarów procesów produkcyjnych w niemal wszystkich branżach. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp (od 2012 roku). Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (S.T.E.P.). Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Autor niezliczonych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dotychczas współpracował między innymi z: NUTRICIA, KGHM, Cadbury Wedel, Wagony Świdnica SA, PESA, Raben, POCh, TRW, Victaulic, Scania, Porta Drzwi, Stolbud.


    Wstęp (7)

    Powód 1. Brak zrozumienia (13)

    • Przypadek 1- (19)
    • Przypadek 1+ (22)

    Powód 2. Specyfika firmy (25)

    • Przykład 2- (30)
    • Przykład 2+ (33)

    Powód 3. Cele, mierniki i wskaźniki (37)

    • Przypadek 3- (43)
    • Przypadek 3+ (46)

    Powód 4. Koncentracja na narzędziach (49)

    • Przykład 4- (54)
    • Przykład 4+ (57)

    Powód 5. Natychmiastowy efekt (61)

    • Przykład 5- (66)
    • Przykład 5+ (69)

    Powód 6. Przypadkowy lider (73)

    • Przypadek 6- (78)
    • Przypadek 6+ (81)

    Powód 7. Pospolite ruszenie (85)

    • Przypadek 7- (90)
    • Przypadek 7+ (93)

    Powód 8. Wygodne status quo (97)

    • Przypadek 8- (102)
    • Przypadek 8+ (105)

    Powód 9. Sztywny plan (109)

    • Przypadek 9- (114)
    • Przypadek 9+ (117)

    Powód 10. My - oni (121)

    • Przypadek 10- (126)
    • Przypadek 10+ (129)

    Powód 11. Zaangażowanie (133)

    • Przykład 11- (138)
    • Przykład 11+ (141)

    Powód 11,5. Konsekwencja (145)

    • Przykład 11,5- (150)
    • Przykład 11,5+ (153)

    Jak to zrobić, żeby wyszło? (158)

    • 1. Przegląd (162)
    • 2. Zespół (165)
    • 3. Usprawnienie (168)
    • 4. Wzmocnienie (172)

    Zakończenie (177)

    Podziękowania (183)


184 stron, Format: 13.9x20.7, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022