ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.90 47,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK WYNAGRADZAĆ PRACOWNIKÓW W START-UPACH I MAŁYCH FIRMACH WSKAZÓWKI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW ZARZĄDZAJĄCYCH MAŁYM ZESPOŁEM


SEDLAK P.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach

Wskazówki dla przedsiębiorców zarządzających małym zespołem


Mniej więcej 40% PKB tworzonego przez firmy w Polsce zawdzięczamy mikro i małym przedsiębiorstwom. To sporo, dlatego ekonomiści podkreślają, jak ważne są niewielkie biznesy. Dużo rzadziej wspominają o liczbie obowiązków spoczywających na barkach ich właścicieli... W takiej firmie jedna osoba musi zadbać o wszystko. Odpowiada za zaopatrzenie, wytworzenie produktu lub wykonanie usługi, marketing, sprzedaż, finanse czy wreszcie – za swój zespół.

Jeżeli zarządzasz małą firmą i zatrudniasz pierwszych pracowników, to niniejsza książka powstała właśnie dla Ciebie.

Znajdziesz w niej odpowiedzi na wiele pytań związanych z tematem wynagradzania Twoich ludzi. Poznasz wiele narzędzi, które będziesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy i które pomogą Ci nie tylko lepiej wynagradzać pracowników, lecz także lepiej zarządzać całą firmą. Dlaczego? Bo dobry system wynagrodzeń przekłada się na zadowolenie zespołu. Zadowolony pracownik lepiej wykonuje swoją pracę, a Ty możesz mu bardziej zaufać. W efekcie także klient jest zadowolony, wraca i poleca firmę innym.

A przecież o to chodzi, prawda?


    • Od autora
    • Rozdział 1. Co człowiek ma z pracy? Czyli o tym, czym jest wynagrodzenie
      • 1.1. Pojęcie wynagrodzenia
      • 1.2. Rodzaje wynagrodzenia
      • 1.3. Formy wynagrodzenia
    • Rozdział 2. Jak ustalić wysokość wynagrodzenia (podstawowego)?
      • 2.1. Prawo a wysokość wypłaty
      • 2.2. Popyt i podaż
      • 2.3. Przeciętne zarobki na rynku jak pozyskać informacje, ile płacą inni?
      • 2.4. Wartościowanie pracy
      • 2.5. Zdrowy rozsądek
      • 2.6. Na koniec rozmowy z kandydatem
    • Rozdział 3. Wynagrodzenie a motywacja pracowników
      • 3.1. Trzy ważne, a niedoceniane teorie motywacji oraz płynące z nich wnioski
        • Teoria wartości oczekiwanej Vrooma
        • Teoria sprawiedliwości Adamsa[22]
        • Teoria samostanowienia Deciego i Ryana[29]
      • 3.2. Zbyt wysoki poziom motywacji
      • 3.3. Mit o racjonalności pracowników i szefów
      • 3.4. Satysfakcja z pracy
      • 3.5. Motywować, ale do czego?
    • Rozdział 4. Jak zbudować system wynagrodzeń i co Ci w tym pomoże?
      • 4.1. Zabawa w barmana mieszanie składników wynagrodzeń
      • 4.2. Jak stworzyć system premiowy?
      • 4.3. Pieniądze szczęścia nie dają benefity mogą pomóc
      • 4.4. Nie tylko wynagrodzenie, czyli Total Rewards
      • 4.5. Opis stanowiska i tabela płac
        • Tabela płac
      • 4.6. Regulamin wynagradzania
        • Regulamin wynagradzania a praktyka mikrofirm
      • 4.7. Dobre praktyki budowania systemu wynagrodzeń
        • Zaangażuj pracowników
        • Informuj o systemie wynagradzania
        • Monitoruj
        • Pamiętaj o losie firmy
        • Dbaj o spójność
      • 4.8. Pięć ciekawych pomysłów na wynagradzanie pracowników
        • 1. Wynagrodzenie odroczone
        • 2. Premiowanie za zrealizowanie konkretnego zadania
        • 3. Nagroda za dbanie o zdrowie (rzadkie korzystanie ze zwolnień chorobowych)
        • 4. Jawność płac
        • 5. Premia za rekomendacje
      • 4.9. Krótkie podsumowanie etapy budowania systemu wynagrodzeń
    • Rozdział 5. Co dalej? Czyli rozwijanie istniejącego systemu wynagrodzeń
      • 5.1. Monitorowanie
      • 5.2. Zmiany w istniejącym systemie
      • 5.3. Sztuka dawania podwyżki
      • 5.4. Wynagradzanie kluczowych pracowników
      • 5.5. Gdy przyjdą do Ciebie z wypowiedzeniem
      • 5.6. Jak wynagradzać pracowników, gdy chcesz sprzedać biznes?
    • Rozdział 6. Wynagradzanie specjalistów do spraw sprzedaży
      • 6.1. Podstawa i premia
        • No dobrze, a co z tą proporcją?
      • 6.2. Sposoby naliczania premii
      • 6.3. Horyzont czasowy przy obliczaniu premii
      • 6.4. Ustalenie celów sprzedażowych głównych i pobocznych
      • 6.5. Co zrobić, gdy handlowiec zarabia za dużo?
      • 6.6. Studium przypadku I: firma Globalo
        • SYSTEM WYNAGRADZANIA W DZIALE HANDLOWYM GLOBALO
        • SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SYSTEMU WYNAGRODZEŃ W GLOBALO
        • POZOSTAŁE KORZYŚCI Z PRACY W GLOBALO
        • PROBLEMY W SYSTEMIE WYNAGRODZEŃ, Z JAKIMI ZMIERZYŁO SIĘ GLOBALO
        • ZMIANY W SYSTEMIE WYNAGRODZEŃ W GLOBALO
      • 6.7. Studium przypadku II: firma Bardomed
        • SYSTEM WYNAGRODZEŃ W DZIALE HANDLOWYM BARDOMED
        • SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SYSTEMU WYNAGRODZEŃ W BARDOMED
        • WYZWANIA W SYSTEMIE WYNAGRODZEŃ BARDOMED
    • Rozdział 7. Wynagradzanie praktykantów i stażystów
      • Praktyki a staże
    • Uwagi końcowe
    • Bibliografia
      • Źródła internetowe
    • Załącznik 1. Szczegółowy podział wynagrodzenia i innych korzyści z pracy
    • Załącznik 2. Przykładowy regulamin wynagradzania
    • Załącznik 3. Wybrane stawki płac w Polsce w 2016 roku
      • Sekretarka
        • Porównanie wynagrodzenia podstawowego i całkowitego (PLN brutto)
        • Mediana wynagrodzenia całkowitego na stanowisku sekretarki w różnych miastach
        • Procent osób pracujących na stanowisku sekretarki otrzymujących wymienione benefity
      • Przedstawiciel handlowy
        • Porównanie wynagrodzenia podstawowego i całkowitego (PLN brutto)
        • Mediana wynagrodzenia całkowitego na stanowisku przedstawiciela handlowego w różnych województwach
        • Procent osób pracujących na stanowisku przedstawiciela handlowego otrzymujących wymienione benefity
      • Key account manager (przedstawiciel do spraw kluczowych klientów)
        • Porównanie wynagrodzenia podstawowego i całkowitego (PLN brutto)
        • Mediana wynagrodzenia całkowitego na stanowisku key account managera w różnych województwach
        • Procent osób pracujących na stanowisku key account managera otrzymujących wymienione benefity
      • Księgowy
        • Porównanie wynagrodzenia podstawowego i całkowitego (PLN brutto)
        • Mediana wynagrodzenia całkowitego na stanowisku księgowego w różnych województwach
        • Procent osób pracujących na stanowisku księgowego otrzymujących wymienione benefity
      • Grafik komputerowy
        • Porównanie wynagrodzenia podstawowego i całkowitego (PLN brutto)
        • Mediana wynagrodzenia całkowitego na stanowisku grafika komputerowego w różnych województwach
        • Procent osób pracujących na stanowisku grafika komputerowego otrzymujących wymienione benefity
      • Sprzedawca/Kasjer
        • Porównanie wynagrodzenia podstawowego i całkowitego (PLN brutto)
        • Mediana wynagrodzenia całkowitego na stanowisku sprzedawcy/kasjera w różnych województwach
        • Procent osób pracujących na stanowisku sprzedawcy/kasjera otrzymujących wymienione benefity
    • Załącznik 4. Krótki słownik pojęć

168 stron, Format: 14.2x21.6, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022