|
PSYCHOLOGIA STARZENIA SIĘ I STRATEGIE DOBREGO ŻYCIA
BŁACHNIO A. KURYŚ-SZYNCEL K. MARTYNOWICZ E. MOLESZTAK A. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 50.60 Twoja cena 48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Psychologia starzenia się i strategie dobrego życia
Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej
rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można
uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują
się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się
doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują
technologię (telesenior).
Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych
dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem
na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku
teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.
Wstęp
Rozdział 1. Starzenie się społeczeństw globalnym wyzwaniem
Emilia Martynowicz
Rozdział 2. Diagnoza starości w Polsce
Karolina Kuryś-Szyncel
Rozdział 3. Jakość i strategie życia w starości
Aleksandra Błachnio
Rozdział 4. Starość produktywna a wykorzystanie potencjału ludzi w podeszłym
wieku
Aldona Molesztak
Rozdział 5. Senior w społeczeństwie konsumpcyjnym
Aldona Molesztak
Rozdział 6. Nowy rynek usług - telegeriatria, telemedycyna
Aleksandra Błachnio
Rozdział 7. Międzygeneracyjny mentoring
Karolina Kuryś-Szyncel
Zakończenie
Bibliografia
Indeks rzeczowy
Indeks nazwisk
Noty o autorach
198 stron, Format: 23.0x16.2, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|