|
INTERNET OF THINGS NOWY PARADYGMAT RYNKU
SUŁKOWSKI Ł. KACZOROWSKA-SPYCHALSKA D. RED. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 61.89 Twoja cena 58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Internet of Things
Nowy paradygmat rynku
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i
wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego
świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT),
przestaje być jedynie futurystyczną wizją świata, modnym trendem wśród
marketingowców czy ustrukturalizowanym wymysłem przedstawicieli branży IT. To
ekosystem, w którym kluczową rolę pełnią czujniki, sensory i urządzenia, które mogą
się wzajemnie komunikować, często bez udziału człowieka. Zyskują dzięki temu pewien
poziom swoistej inteligencji stojącej u podstaw ich autonomicznych decyzji. Ale to
człowiek, posiada umiejętność projektowania i łączenia poszczególnych elementów
tego ekosystemu, pozostając wciąż jego nadrzędnym ogniwem.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją stanowiącą opracowanie
najważniejszych aspektów związanych z koncepcją Internetu Rzeczy napisaną przez
polskich autorów. Prezentuje ona istotę IoT w sposób interdyscyplinarny. Pokazuje w
jaki sposób Internet Rzeczy modyfikuje zachowania konsumentów, przedsiębiorstw i marek
w różnych obszarach rynku (np. biznes, edukacja czy medycyna). Wskazuje, przy tym,
najważniejsze kierunki zmian z jakimi będziemy się mierzyć w najbliższych latach,
sugerując jednocześnie sposób w jaki można je zaakceptować i wykorzystać.
Wstęp
Rozdział 1. Internet Przedmiotów - konwersja naukowo-przemysłowa
Ryszard Romaniuk
Rozdział 2. Internet Rzeczy a cyfrowa transformacja - implikacje dla marketingu
B2C
Grzegorz Mazurek
Rozdział 3. Internet of Things w funkcjonowaniu i rozwoju organizacji
inteligentnych okresu transformacji cyfrowej
Piotr Adamczewski
Rozdział 4. Internet of Things - w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej
Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Rozdział 5. Wearable Technology w sferze Internet of Things ? elektryfikacja XXI
wieku
Anna Tarabasz
Rozdział 6. Miasto w dobie Internet of Things
Jacek Szołtysek
Rozdział 7. Uniwersytet jako otwarty projekt w świecie Internet of Things
Grzegorz Baran
Rozdział 8. Internet of Things - wykorzystywanie nowych technologii w ochronie
zdrowia
Ewa M. Kwiatkowska
Rozdział 9. Internet of Things w branży motoryzacyjnej - nowe oblicze samochodu
Bartłomiej Stopczyński
Rozdział 10. Postrzeganie i użytkowanie technologii Internetu Rzeczy przez
młodych konsumentów - wyniki badań
Radosław Mącik
Załącznik
254 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|