ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.89 58,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTERNET OF THINGS NOWY PARADYGMAT RYNKU


SUŁKOWSKI Ł. KACZOROWSKA-SPYCHALSKA D. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 61.89 Twoja cena  58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internet of Things

Nowy paradygmat rynku


Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT), przestaje być jedynie futurystyczną wizją świata, modnym trendem wśród marketingowców czy ustrukturalizowanym wymysłem przedstawicieli branży IT. To ekosystem, w którym kluczową rolę pełnią czujniki, sensory i urządzenia, które mogą się wzajemnie komunikować, często bez udziału człowieka. Zyskują dzięki temu pewien poziom swoistej inteligencji stojącej u podstaw ich autonomicznych decyzji. Ale to człowiek, posiada umiejętność projektowania i łączenia poszczególnych elementów tego ekosystemu, pozostając wciąż jego nadrzędnym ogniwem.

Książka jest pierwszą na rynku publikacją stanowiącą opracowanie najważniejszych aspektów związanych z koncepcją Internetu Rzeczy napisaną przez polskich autorów. Prezentuje ona istotę IoT w sposób interdyscyplinarny. Pokazuje w jaki sposób Internet Rzeczy modyfikuje zachowania konsumentów, przedsiębiorstw i marek w różnych obszarach rynku (np. biznes, edukacja czy medycyna). Wskazuje, przy tym, najważniejsze kierunki zmian z jakimi będziemy się mierzyć w najbliższych latach, sugerując jednocześnie sposób w jaki można je zaakceptować i wykorzystać.


Wstęp

Rozdział 1. Internet Przedmiotów - konwersja naukowo-przemysłowa
Ryszard Romaniuk

Rozdział 2. Internet Rzeczy a cyfrowa transformacja - implikacje dla marketingu B2C
Grzegorz Mazurek

Rozdział 3. Internet of Things w funkcjonowaniu i rozwoju organizacji inteligentnych okresu transformacji cyfrowej
Piotr Adamczewski

Rozdział 4. Internet of Things - w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej
Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska

Rozdział 5. Wearable Technology w sferze Internet of Things ? elektryfikacja XXI wieku
Anna Tarabasz

Rozdział 6. Miasto w dobie Internet of Things
Jacek Szołtysek

Rozdział 7. Uniwersytet jako otwarty projekt w świecie Internet of Things
Grzegorz Baran

Rozdział 8. Internet of Things - wykorzystywanie nowych technologii w ochronie zdrowia
Ewa M. Kwiatkowska

Rozdział 9. Internet of Things w branży motoryzacyjnej - nowe oblicze samochodu
Bartłomiej Stopczyński

Rozdział 10. Postrzeganie i użytkowanie technologii Internetu Rzeczy przez młodych konsumentów - wyniki badań
Radosław Mącik

Załącznik


254 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022