ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DETERMINANTY RENTOWNOŚCI FIRM DZIAŁAJĄCYCH W SEKTORZE NOWOCZESNYCH USŁUG BIZNESOWYCH


SZMAJSER R.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Determinanty rentowności firm działających w sektorze nowoczesnych usług biznesowych


Branża nowoczesnych usług biznesowych obejmującą działalność centrów outsourcingu procesów biznesowych (BPO), centrów usług wspólnych (SSC), centrów IT oraz centrów badawczo-rozwojowych (R&D) jest jedną z czołowych gałęzi gospodarki kraju pod względem znaczenia dla rynku w Polsce zatrudniając około 244 000 wysoko kwalifikowanych pracowników w 2017 roku.

Skala oraz systematyczny wzrost zatrudnienia w tych firmach pozwalają na wyszczególnienie Polski w gronie najważniejszych miejsc na globalnej mapie usług dla biznesu.

Lektura książki umożliwia zapoznanie się ze specyfiką działalności firm z branży nowoczesnych usług biznesowych a w szczególności pozwala zrozumieć mechanizmy pozwalające na efektywne jej działanie – kluczowe determinanty mające wpływ na kształtowanie ich rentowności.


Wstęp

Rozdział 1. Teoretyczne aspekty rynków finansowych w ujęciu transakcyjnym
1.1. Rynki finansowe - podstawy teoretyczne i historia rozwoju usług finansowych
1.2. Ryzyko i niepewność gospodarcza w perspektywie rozwoju nowoczesnych usług biznesowych
1.3. Systemy pomiarów kosztów oraz metody ich alokacji w teorii nauki o finansach
1.4. Rentowność jako podstawowa przesłanka przenoszenia usług do centrów nowoczesnych usług biznesowych

Rozdział 2. Zarys i analiza sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej
2.1. Ewolucja rynku sektora usług finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej i w Polsce z perspektywy rozwoju nowoczesnych usług biznesowych
2.1.1. Uwagi ogólne
2.1.2. Sektor bankowy
2.1.3. Sektor ubezpieczeniowy
2.1.4. Sektor kapitałowy - fundusze inwestycyjne
2.2. Modele działalnia centrów nowoczesnych usług biznesowych
2.3. Charakterystyka rynku nowoczesnych usług biznesowych świadczonych dla sektora usług finansowych w Polsce na tle Europy Środkowo-Wschodniej

Rozdział 3. Czynniki procesowe, technologiczne oraz czynniki wyceny świadczonych usług wpływające na efektywność działania centrów usług biznesowych - analiza i wybór
3.1. Analiza determinant rentowności wpływających na efektywność działania centrów outsourcingowych
3.2. Oddziaływanie modelowania procesów finansowo-księgowych na optymalizację, standaryzację i podnoszenie efektywności usług centrów usług biznesowych
3.3. Znaczenie zastosowania rozwiązań technologicznych i automatyzacji procesów finansowo-księgowych dla podnoszenia efektywności usług w sektorze nowoczesnych usług biznesowych
3.4. Wpływ zastosowania wybranych modeli wyceny transakcji finansowo-księgowych w sektorze nowoczesnych usług biznesowych na wysokość realizowanych przychodów

Rozdział 4. Analiza i wybór determinant ludzkich i zarządczych wpływających na efektywność działania centrów nowoczesnych usług biznesowych
4.1. Wpływ kompetencji pracowników i właściwej struktury zatrudnienia na optymalizację kosztów operacyjnych centrów nowoczesnych usług biznesowych
4.2. Znaczenie świadczenia usług z wielu lokalizacji na świecie dla konkurencyjności centrów nowoczesnych usług biznesowych
4.3. Wpływ zastosowania procesu ciągłego doskonalenia na podnoszenie efektywności procesów finansowo-księgowych centrów usług biznesowych

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Załącznik 1. Zestawienie wybranych firm outsourcingowych z kapitałem zagranicznym w największych miastach w Polsce


180 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022