ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEMIANA BŁĘKITNEGO OCEANU BUDUJ PEWNOŚĆ SIEBIE KREUJ NOWE MOŻLIWOŚCI I WZRASTAJ POZA KONKURENCJĄ


CHAN KIM W. MAUBORGNE R.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przemiana błękitnego oceanu

Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją


Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia „czerwonych oceanów” i „błękitnych oceanów”.

Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i narzędzia, które tu opiszemy.

Książka pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarę w siebie i zapewniać sobie nowy wzrost.

Dowiesz się z niej:

• DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie.
• DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej.
• JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu – nie tylko przedsiębiorcy.
• DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK ją budować.
• DLACZEGO nie powinniśmy budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych oraz JAK można je kształtować, aby sprzyjały naszemu wzrostowi.

Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Przemiana błękitnego oceanu czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to – ogarnąć swoje człowieczeństwo.

- Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa” Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą)

Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana błękitnego oceanu znajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względu na to, czy jest start-upem, małym biznesem, czy korporacją z listy Fortune 500.

- Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera „New York Timesa” Execution (wyd. polskie Realizacja)


W. Chan Kim i Reneé Mauborgne są profesorami strategii w INSEAD i współdyrektorami Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD. Są autorami światowego bestsellera Strategia błękitnego oceanu, książki uznawanej za najbardziej ikoniczną i najbardziej wpływową książkę o strategii, jaka kiedykolwiek powstała. Strategia błękitnego oceanu jest bestsellerem w pięciu krajach i ukazała się w rekordowej liczbie czterdziestu czterech wersji językowych. Kim i Mauborgne są zaliczani do pierwszej trójki światowych guru zarządzania na liście Thinkers50 i otrzymali na całym świecie wiele nagród i wyróżnień. Są członkami Światowego Forum Ekonomicznego i założycielami Globalnej Sieci Błękitnego Oceanu blueoceanshift.com.


Przedmowa do polskiego wydania
Przedmowa

CZĘŚĆ I. Przemiana błękitnego oceanu

ROZDZIAŁ 1. Sięgaj dalej niż najlepsi
ROZDZIAŁ 2. Fundamenty strategii kreowania rynku
ROZDZIAŁ 3. Umysł stratega błękitnego oceanu
ROZDZIAŁ 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja

CZĘŚĆ II. Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu

KROK PIERWSZY: Jak zacząć?
KOZDZIAŁ 5. Wybór właściwego miejsca rozpoczęcia
ROZDZIAŁ 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu

KROK DRUGI: Zrozum, gdzie jesteś w tej chwili
ROZDZIAŁ 7. Jasność co do aktualnej sytuacji

KROK TRZECI: Wyobraź sobie, gdzie możesz być
ROZDZIAŁ 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczających rozmiary naszej branży
ROZDZIAŁ 9. Odkrywanie oceanu nieklientów

KROK CZWARTY: Znajdź drogę, by tam dotrzeć
ROZDZIAŁ 10. Systematyczna przebudowa granic rynku
ROZDZIAŁ 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu

KROK PIĄTY: Wykonaj ruch
ROZDZIAŁ 12. Wybór posunięcia błękitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych
ROZDZIAŁ 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu

EPILOG. Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju

Podziękowania
Bibliografia
O autorach


350 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022