|
STRATEGIA BŁĘKITNEGO OCEANU POCZĄTEK
KIM W.C. MAUBORGNE R. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Strategia błękitnego oceanu
Początek
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych
strategii błękitnego oceanu.
Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana
w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy.
Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat
tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w
„Harvard Business Review”. Niniejsza książka gromadzi w jednym miejscu najlepsze z
tych publikacji.
Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić proces tworzenia „błękitnych
oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach
braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę
przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu
strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii,
masowy korytarz cenowy oraz przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór zawiera
również najnowszy artykuł autorów, zatytułowany Pułapki czerwonego oceanu.
Zarówno czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i
tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten
jakże ważny model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach
organizacyjnych.
Żadna inna książka dotycząca planowania biznesowego nie odniosła w ostatnich latach
tak wielkiego sukcesu, jak Strategia błękitnego oceanu.
„The Economist”
W. Chan Kim oraz Renée Mauborgne wykładają na INSEAD i wspólnie
kierują INSEAD Blue Ocean Strategy Institute. Napisali razem Strategię błękitnego
oceanu, zaliczaną do najważniejszych i najbardziej wpływowych książek o strategii,
jakie kiedykolwiek powstały. Kim i Mauborgne znajdują się na 3. pozycji listy guru
zarządzania na świecie według Thinkers50, są też laureatami licznych światowych nagród.
Współpracują ze Światowym Forum Gospodarczym.
Wprowadzenie
Innowacja w dziedzinie wartości. Logika strategiczna dynamicznego wzrostu
Sprawiedliwy proces. Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy
Tworzenie nowej przestrzeni rynkowej
Jak rozpoznać dobry pomysł biznesowy
Mapa przyszłości firmy
Przywództwo w punkcie przełomowym
Strategia błękitnego oceanu
W jaki sposób strategia kształtuje strukturę
Przywództwo błękitnego oceanu
Pułapki czerwonego oceanu. Modele mentalne, które utrudniają wdrażanie strategii
rynkotwórczych
O autorach
250 stron, Format: 13.8x21.5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|