ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.89 42,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING 4.0 ERA CYFROWA


KOTLER P. KARTAJAYA H. SETIAWAN I.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing 4.0


Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu.

Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.


W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.

Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki.

Umożliwi ci:

- zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;
- zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;
- zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.

Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość.

Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery.

Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners

Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać.

Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business

Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść.

George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania


PROLOG. Od marketingu 3.0 do marketingu 4.0

CZĘŚĆ I Główne trendy kształtujące marketing

1. Zmiana układu sił - władza przechodzi w ręce klientów połączonych ze sobą w Sieci
Od sił wyłączających do relacji integrujących
Od relacji pionowych do relacji poziomych
Od indywidualizmu do społeczności
Podsumowanie. Relacje poziome, integracyjne i społeczne

2. Paradoksy marketingu w kontekście mocno powiązanych ze sobą klientów
Mity na temat łączności i powiązań z innymi
Podsumowanie. Marketing i paradoksy

3. Wpływowe subkultury cyfrowe
Młodzi - zdobycie umysłów
Kobiety. Zwiększanie udziału w rynku
Netizeni, czyli jak zdobyć serca klientów
Podsumowanie. Młodzi, kobiety i obywatele Sieci

4. Marketing 4.0 w erze cyfrowej
Od marketingu tradycyjnego do cyfrowego
Integracja marketingu tradycyjnego i cyfrowego
Podsumowanie. Nowa definicja marketingu w erze cyfrowej

CZĘŚĆ II Nowe ramy marketingu w czasach gospodarki cyfrowej

5. Nowa ścieżka klienta
Ścieżki zakupowe - od czterech A do pięciu A
Od świadomości do orędownictwa - trójkąt wpływów
Podsumowanie. Świadomość, atrakcyjność, pytanie,
działanie i orędownictwo

6. Mierniki produktywności marketingowej
Wprowadzenie współczynników PAR i BAR
Rozłożenie PAR i BAR na czynniki pierwsze
Zwiększanie produktywności
Podsumowanie. PAR (współczynnik zakupu marki) i BAR (współczynnik orędownictwa marki)

7. Archetypy i najlepsze praktyki
Cztery główne archetypy branżowe
Cztery najlepsze praktyki marketingowe
Podsumowanie. Nauka płynąca z różnych branż

CZĘŚĆ III Zastosowanie taktycznego marketingu w erze gospodarki cyfrowej

8. Marketing humanocentryczny służący atrakcyjności marki
Zrozumienie ludzi za pomocą cyfrowej antropologii
Budowanie sześciu atrybutów humanocentrycznych marek
Podsumowanie. Gdy marki stają się ludzkie

9. Marketing treści wzbudzający ciekawość
Treść to nowa reklama, #hashtag to nowy slogan
Marketing treści krok po kroku
Podsumowanie. Prowokowanie rozmów
poprzez publikację treści

10. Marketing wielokanałowy służący zaangażowaniu
Era marketingu wielokanałowego
Marketing wielokanałowy krok po kroku
Podsumowanie. Integracja najlepszych aspektów kanałów online i offline

11. Marketing zaangażowania służący budowaniu więzi
Doskonalenie cyfrowego doświadczenia konsumenckiego za pomocą aplikacji mobilnych
Rozwiązywanie problemów za pomocą społecznościowego CRM
Prowokowanie pożądanych zachowań dzięki grywalizacji
Podsumowanie. Aplikacje mobilne, społecznościowy
CRM i grywalizacja

EPILOG. Efekt WOW!
Czym jest WOW?
Zadowolenie, doświadczenie, zaangażowanie - WOW!
Czy jesteś gotów na WOW?

Podziękowania
O autorach


184 strony, Format: 15.8x23.2, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022