ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI ZDROWIA W POLSKICH KAMPANIACH SPOŁECZNYCH


PIASECKA A. / WYMIAR EDUKACYJNY

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

„Komunikowanie wartości zdrowia w polskich kampaniach społecznych – wymiar edukacyjny” to publikacja interdyscyplinarna, stanowiąca studium wiedzy z zakresu kampanii społecznych.

Jej podstawowym założeniem jest prezentacja swoistych cech, podobieństw i różnic, a także – związków i zależności dotyczących metod działania, poglądów oraz sfery wartości zawartych w poszczególnych akcjach korzystnych społecznie.


Spis treści:

Wstęp

Część pierwsza KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI ZDROWIA W KULTURZE POPULARNEJ

Rozdział I
Komunikacja społeczna we współczesnej kulturze medialnej - promowanie wartości zdrowia w aspekcie edukacyjnym
1. Kultura w ujęciu koncepcji drugiej rzeczywistości i antropologii kulturowej
2. Komunikacja jako podstawa kultury popularnej
3. Aspekty edukacyjne i kulturowe wpływu mass mediów

Rozdział II
Życie i zdrowie we współczesnym systemie wartości
1. Kształtowanie wartości i postaw
2. Istnienie wartości i ich podstawy filozoficzne
3. Wartości w świecie człowieka
4. Charakterystyka terminologiczna zdrowia jako wartości
5. Zdrowie i zachowania zdrowotne w wymiarze historyczno-kulturowym
6. Zdrowie jako brak choroby
7. Zachowania zdrowotne a styl życia
8. Promocja zdrowia
9. Zdrowie i jego korelaty jako wartość promowana w mediach

Część druga POWSTANIE I EWOLUCJA KAMPANII SPOŁECZNYCH

Rozdział I
Kształtowanie się idei kampanii społecznych
1. Reklama jako podstawa kampanii społecznych
2. (War) Advertising Council jako inspiracja polskich kampanii społecznych

Rozdział II
Propagowanie wartości zdrowia w zagranicznych kampaniach społecznych po 1945 r.
1. Amerykańskie kampanie prozdrowotne i ich polskie odpowiedniki
2. Europejskie i azjatyckie adaptacje Advertising Council

Część trzecia PODSTAWY TWORZENIA KAMPANII I DZIAŁAŃ PROSPOŁECZNYCH W POLSCE

Rozdział I
Działalność filantropijna i dobroczynność jako inspiracja akcji prospołecznych

Rozdział III
Wartość zdrowia w kampaniach społecznych tworzonych przez organizacje non profit i firmy/przedsiębiorstwa
1. Promocja ekologii i ochrony środowiska
2. Propagowanie działań chroniących zdrowie społeczne
3. Popularyzacja zdrowia psychicznego
4. Profilaktyka zdrowotna i promocja zdrowego stylu życia
5. Metody i techniki komunikowania w kampaniach sygnowanych przez firmy/przedsiębiorstwa
6. Metody i techniki komunikowania w kampaniach prowadzonych przez organizacje non profit
Podsumowanie wyników badań
Wnioski końcowe
Bibliografia
1. Literatura przedmiotu
2. Zasoby sieci World Wide Web
3. Materiały źródłowe, archiwa i zbiory
4. Materiały źródłowe, archiwa i zbiory wirtualne
Indeks tabel
Indeks rycin

Rozdział II
Polskie kampanie społeczne jako metoda wsparcia działań administracji publicznej
1. Popularyzacja zdrowia fizycznego
2. Propagowanie zdrowia społecznego
3. Promocja ochrony środowiska
4. Metody i techniki komunikowania treści prozdrowotnych


414 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022