ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.89 56,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIG DATA REWOLUCJA KTÓRA ZMIENI NASZE MYŚLENIE PRACĘ I ŻYCIE (AUDIOBOOK) (CD-MP3)


MAYER-SCHONBERGER V. CUKIER K.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 59.89 Twoja cena  56,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Big Data

(Audiobook) (CD-MP3)

Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie


Odkrywczy opis najnowszych trendów technologicznych i ich znaczącego wpływu na gospodarkę, naukę i społeczeństwo

Jaki kolor nadwozia powinieneś wybrać, kupując używany samochód, jeżeli chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo nabycia samochodu w dobrym stanie?

W jaki sposób władze mogą zlokalizować najbardziej niebezpieczne studzienki w Nowym Jorku, żeby zapobiec ich eksplozjom?

Jak według Google’a będzie rozprzestrzeniała się epidemia wirusa grypy H1N1?

Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest big data.

Termin „big data” odnosi się do naszych nowo nabytych umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków.

To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska – począwszy od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać rosnącą moc obliczeniową komputerów do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia.

Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myślenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobą również nowe zagrożenia, poczynając od końca prywatności takiej, jaką znamy, a kończąc na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyłącznie na podstawie przewidywań naszych przyszłych zachowań wynikających z analizy ogromnych zbiorów danych.


W tej napisanej jasnym językiem, często zaskakującej książce dwaj czołowi eksperci wyjaśniają, czym jest big data, jak zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem. Big data jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.


Viktor Mayer-Schönberger – profesor w działającym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje się problematyką nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykułów i ośmiu książek – ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na całym świecie, między innymi firmie Microsoft i Światowemu Forum Ekonomicznemu.

Kenneth Cukier jest redaktorem „Economist” zajmującym się gospodarką i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuły dotyczące biznesu i gospodarki pojawiły się między innymi w dziennikach „New York Times” i „Financial Times”.


Podziękowania

1. TERAŹNIEJSZOŚĆ
2. WIĘCEJ
3. BEZŁAD
4. KORELACJA
5. DANETYZACJA
6. WARTOŚĆ
7. IMPLIKACJE
8. ZAGROŻENIA
9. KONTROLA
10. PRZYSZŁOŚĆ

Bibliografia
Indeks


CD-MP3

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022