ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 88.85 84,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EXCEL W DZIALE KSIĘGOWOŚCI CZĘŚĆ 2 EXCEL ZAAWANSOWANY TOM 8


DYNIA P. KUDLIŃSKI J.

wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 88.85 Twoja cena  84,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Excel w dziale księgowości część 2

Excel zaawansowany tom 8


Księgowi muszą sporządzać szereg różnych dokumentów i sprawozdań, w czym nieodzowny jest Excel.

W tej książce przedstawiamy znane narzędzia tego programu, ale skupiamy się na ich zaawansowanych możliwościach, których z kolei większość użytkowników nie zna.

Czytelnicy poznają, np. filtr zaawansowany. Jego możliwości znacznie przekraczają to, co oferuje dobrze znany autofiltr. Wchodzimy również w tajniki sortowania, pokazując, jak stworzyć własną, niestandardową listę sortowania. Sporo miejsca poświęcamy zagadnieniom związanym z automatyzacją i usprawnianiem pracy.

Pokazujemy, jak można zastąpić długie formuły krótkimi nazwami, co znacznie ułatwia ich wielokrotne używanie.


1. Nazwy zdefiniowane - szybkie wyznaczanie ważnych dat
1.1. Często używane formuły zwracające daty
1.2. Przykłady formuł obliczających charakterystyczne daty

2. Filtrowanie i sprawdzanie poprawności danych
2.1. Niestandardowe filtrowanie transakcji względem nazw produktów i dat
2.2. Sprzedaż produktów w określonym czasie i wybranych miastach - filtr zaawansowany
2.3. Kontrola poprawności wprowadzania stawki VAT

3. Zaawansowane sortowanie danych
3.1. Sortowanie według dwóch kryteriów
3.2. Sortowanie listy według kategorii pracownika - listy niestandardowe

4. Sumy częściowe i grupowanie danych
4.1. Pogrupowanie transakcji według ustalonych kryteriów
4.2. Zapisywanie widoku aktualnego zestawu transakcji - widok niestandardowy
4.3. Podsumowanie wartości dla poszczególnych handlowców
4.4. Podsumowanie wartości dla dwóch parametrów - zagnieżdżanie sum częściowych

5. Porządkowanie danych z wykorzystaniem funkcji tekstowych
5.1. Poprawianie wpisów w rej estrze klientów - usuwanie zbędnych spacji
5.2. Łączenie imion i nazwisk klientów
5.3. Oddzielenie nazwy miasta od kodu pocztowego
5.4. Szybkie poprawianie kodów klientów
5.5. Poprawianie dat błędnie zaimportowanych do arkusza
5.6. Poprawianie kwot wyświetlanych jako tekst
5.7. Łączenie fragmentów tekstów z różnych komórek
5.8. Kompletne dane adresowe klientów w jednej komórce

6. Szybkie wystawianie zaświadczeń o zarobkach z użyciem makr
6.1. Przygotowanie arkusza do wprowadzania i edycji danych
6.2. Przygotowanie wzoru formularza zaświadczenia
6.3. Utworzenie makr i przypisanie ich do przycisków
6.4. Dostosowanie narzędzia do własnych potrzeb
6.5. Korzystanie z gotowego narzędzia do wystawiania zaświadczeń

7. Drukowanie analiz
7.1. Czytelny wydruk wielostronicowy
7.2. Dodanie obramowania dla komórek w tabeli
7.3. Komentarze, błędy oraz oznaczenia kolumn i wierszy na papierze
7.4. Dopasowanie układu wydruku
7.5. Dodatkowe informacje na wydruku - nagłówek i stopka

8. Wymiana danych między Excelem a Wordem
8.1. Dopasowanie raportu sprzedaży do układu strony
8.2. Wstawione zestawienie sprzedaży połączone z plikiem źródłowym
8.3. Przenoszenie treści raportu do arkusza - z Worda do Excela
8.4. Odwołanie do treści dokumentu Worda

9. Szybki wybór danych do analizy - funkcje bazodanowe
9.1. Odnalezienie identyfikatora klienta na podstawie nazwiska
9.2. Liczba zamówień złożonych w Poznaniu - funkcja zliczająca rekordy
9.3. Analiza wartości zamówień - obliczenia na rekordach


92 strony, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022