ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 66.39 63,07   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INSPIRUJĄCA KOMUNIKACJA PODRĘCZNIK DLA LIDERÓW


MURRAY K.

wydawnictwo: JS & CO , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 66.39 Twoja cena  63,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Inspirująca komunikacja

Podręcznik dla liderów


Kevin Murray jest coachem elity brytyjskich przedsiębiorców i top managerów. Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją i osobistą marką w komunikacji i przywództwie.

Jego książki: "Język Liderów" (Language of Leaders, 2012) i "Inspirująca komunikacja" (Communicate to inspire, 2014) stają się bestsellerami i są właśnie tłumaczone na wiele języków. W Polsce wydajemy je z uwagi na głęboką zbieżność z ideami i praktyką naszej Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values.

Jestem przeświadczony, że staną się one zarówno najlepszym przewodnikiem skutecznego przywództwa i zarządzania w biznesie drugiej dekady XXI wieku, jak i ważnym źródłem inspiracji dla liderów sektora publicznego oraz administracji. Książki Kevina Murraya są "do bólu praktyczne", a czyta się je jak powieści sensacyjne.

Jacek Santorski, psycholog biznesu


Przedmowa

Wstęp: deficyt inspiracji

Część 1. Przywództwo w epoce pełnej jawności

1. Nowy przywódca
2. Przywództwo - najważniejsze z niematerialnych aktywów
3. Dwanaście zasad inspirującej komunikacji przywódców

Część 2. Przywódca od wewnętrz

4. Bardziej być sobą. Dlaczego pasja i przekonanie to niezbędne cechy inspirujących przywódców
5. Wizja. Jak sformułować wartości, cel i wizję przyszłości
6. Wprowadzenie zewnętrznych opinii do organizacji. Kiedy zapoznanie pracowników z klientami może wyzwolić dodatkową energię
7. Rozmowy, które angażują i motywują. jak wykorzystać rozmowy do rozwijania kultury organizacji i dlaczego kultura ułatwia realizację celów

Część 3. Dotrzeć do emocji, które sterują zachowaniami

8. To oni są najważniejsi. Jak koncentracja na ludziach i ich zachowaniach pomaga być lepszym przywódcą
9. Przywódca, który słucha. dlaczego musisz słuchać głośniej
10. Sygnały niewerbalne. Jak można inspirować - lub demotywować - bez słów
11. Inspirujące historie. W jaki sposób historie mogą motywować do działania i kształtować kulturę organizacyjną

Część 4. Przywódca na zewnątrz

12. Mocny punkt widzenia wzmacnia przywództwo. Jak rozwinąć zdecydowane poglądy, które pozwolą zdobyć przyjaciół i wywierać wpływ na ludzi
13. Zwycięstwo przed sądem opinii publicznej. Jak przygotowywać się do wystąpień publicznych
14. Słowa, które mają znaczenie. Dlaczego niektóre słowa są bardziej przekonujące od innych
15. Dlaczego przywódcy powinni wykorzystywać media społecznościowe. Sześć powodów, dla których powinieneś bardziej się angażować

Część 5. Połączenie wszystkich elementów

16. Jaki jest twój iloraz inspiracyjności przywódcy? Jak sprawić, by niewymierne stało się wymierne

Podziękowania
O autorze


256 stron, Format: 19.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022