Inspirująca komunikacja
Podręcznik dla liderów
Kevin Murray jest coachem elity brytyjskich przedsiębiorców i top managerów.
Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją i osobistą marką w komunikacji i
przywództwie.
Jego książki: "Język Liderów" (Language of Leaders, 2012) i
"Inspirująca komunikacja" (Communicate to inspire, 2014) stają się
bestsellerami i są właśnie tłumaczone na wiele języków. W Polsce wydajemy je z uwagi
na głęboką zbieżność z ideami i praktyką naszej Akademii Psychologii Przywództwa
Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values.
Jestem przeświadczony, że staną się one zarówno najlepszym przewodnikiem
skutecznego przywództwa i zarządzania w biznesie drugiej dekady XXI wieku, jak i ważnym
źródłem inspiracji dla liderów sektora publicznego oraz administracji. Książki
Kevina Murraya są "do bólu praktyczne", a czyta się je jak powieści
sensacyjne.
Jacek Santorski, psycholog biznesu
Przedmowa
Wstęp: deficyt inspiracji
Część 1. Przywództwo w epoce pełnej jawności
1. Nowy przywódca
2. Przywództwo - najważniejsze z niematerialnych aktywów
3. Dwanaście zasad inspirującej komunikacji przywódców
Część 2. Przywódca od wewnętrz
4. Bardziej być sobą. Dlaczego pasja i przekonanie to niezbędne cechy
inspirujących przywódców
5. Wizja. Jak sformułować wartości, cel i wizję przyszłości
6. Wprowadzenie zewnętrznych opinii do organizacji. Kiedy zapoznanie pracowników
z klientami może wyzwolić dodatkową energię
7. Rozmowy, które angażują i motywują. jak wykorzystać rozmowy do rozwijania
kultury organizacji i dlaczego kultura ułatwia realizację celów
Część 3. Dotrzeć do emocji, które sterują zachowaniami
8. To oni są najważniejsi. Jak koncentracja na ludziach i ich zachowaniach
pomaga być lepszym przywódcą
9. Przywódca, który słucha. dlaczego musisz słuchać głośniej
10. Sygnały niewerbalne. Jak można inspirować - lub demotywować - bez słów
11. Inspirujące historie. W jaki sposób historie mogą motywować do działania
i kształtować kulturę organizacyjną
Część 4. Przywódca na zewnątrz
12. Mocny punkt widzenia wzmacnia przywództwo. Jak rozwinąć zdecydowane
poglądy, które pozwolą zdobyć przyjaciół i wywierać wpływ na ludzi
13. Zwycięstwo przed sądem opinii publicznej. Jak przygotowywać się do
wystąpień publicznych
14. Słowa, które mają znaczenie. Dlaczego niektóre słowa są bardziej
przekonujące od innych
15. Dlaczego przywódcy powinni wykorzystywać media społecznościowe. Sześć
powodów, dla których powinieneś bardziej się angażować
Część 5. Połączenie wszystkich elementów
16. Jaki jest twój iloraz inspiracyjności przywódcy? Jak sprawić, by
niewymierne stało się wymierne
Podziękowania
O autorze
256 stron, Format: 19.0x23.5cm, oprawa miękka