|
SYTUACJA KOMUNIKACYJNA I JEJ PARAMETRY BYĆ NADAWCĄ - BYĆ ODBIORCĄ
SAWICKA G. CZECHOWSKI W. RED. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2014, wydanie Icena netto: 47.25 Twoja cena 44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Sytuacja komunikacyjna i jej parametry
Być nadawcą - być odbiorcą
Wprowadzenie (Grażyna Sawicka)
Aleksy Awdiejew
Lingwistyczna teoria perswazji
Grażyna Habrajska
Wyrażanie emocji jako narzędzie wpływu na odbiorcę
Michael Fleischer
O kategorii nadawcy i odbiorcy i o tym, że ich oczywiście nie ma
Marek Cieszkowski
O zasadzie równoczesności w multiprzekazie
Wiesław Czechowski
O zakłóceniach w językowej interakcji
Elżbieta Laskowska
Językowy obraz nadawcy i odbiorcy w komentarzach internetowych
Justyna Janus-Konarska, Ilaha Karimova-Kiecenka
Odnoklassniki.ru a Nasza-klasa.pl - portret nadawcy w polskich i rosyjskich
portalach społecznościowych
Agnieszka Kaczor
Nadawca i odbiorca zbiorowy w komunikacji medialnej
Mirosława Ampel-Rudolf
Parametry odbiorcy a zróżnicowanie gatunkowe wypowiedzi
Urszula Gajewska
Budowanie więzi komunikacyjnej z odbiorcą (na przykładzie encyklik Jana Pawła
II)
Małgorzata Bortliczek
Dziecko jako odbiorca dyskursu popularnonaukowego
Anna Bączkowska
Parametry udanej randki. Grzeczność w komunikacji
"kobieta-mężczyzna" z perspektywy pragmatyki, językoznawstwa kognitywnego,
teorii gestów i semiotyki
Annette Siemes
Negocjacja sensu w komunikacji dydaktycznej - próba rekonstrukcji sieci
semantycznej na przykładzie rozumienia słowa "doradztwo"
Agata Małyska
Kształt relacji nadawczo-odbiorczych a perswazyjność w komunikacji marketingu
bezpośredniego
Urszula Patocka-Sigłowy
Strategie konwersacyjne w dialogu (na podstawie wywiadu z Władimirem Putinem)
Wioletta Kochmańska
Specyfika sytuacji nadawczo-odbiorczej w sportowych tekstach informacyjnych (na
przykładzie tekstów portalu www.volley24.pl)
Grażyna Sawicka
O słuszności/niesłuszności nauczania języka miganego (SJM)
Ewa Mukoid
Strategie coachingowe. Dynamika relacji odbiorca-nadawca
Jacek Szczepaniak
"Widzę tylko znaki". O kompetencji gier językowych
Anita Filipczak
Reguły wywierania wpływu na odbiorcę we współczesnej polskiej reklamie
komercyjnej - ich funkcje i taktyki (w oparciu o przegląd reklam z zakresu bankowości)
Izabela Łuc
Wykorzystanie polisemiczności reklamy jako zabieg strategiczny nadawcy
Anna Barańska
Wpływ zmian w parametrach sytuacji komunikacyjnej na wybór strategii
komunikowania perswazyjnego na podstawie programu Tomasza Lisa "Co z tą
Polską?"
_
Joanna Tyka
"Witam uprzejmie. W czym mogę pomóc?". O fatycznej funkcji deklaracji
pomocy w rozmowie handlowej
322 strony, Format: 15.7x22.4cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|