ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 47.25 44,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SYTUACJA KOMUNIKACYJNA I JEJ PARAMETRY BYĆ NADAWCĄ - BYĆ ODBIORCĄ


SAWICKA G. CZECHOWSKI W. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 47.25 Twoja cena  44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sytuacja komunikacyjna i jej parametry

Być nadawcą - być odbiorcą


Wprowadzenie (Grażyna Sawicka)

Aleksy Awdiejew
Lingwistyczna teoria perswazji

Grażyna Habrajska
Wyrażanie emocji jako narzędzie wpływu na odbiorcę

Michael Fleischer
O kategorii nadawcy i odbiorcy i o tym, że ich oczywiście nie ma

Marek Cieszkowski
O zasadzie równoczesności w multiprzekazie

Wiesław Czechowski
O zakłóceniach w językowej interakcji

Elżbieta Laskowska
Językowy obraz nadawcy i odbiorcy w komentarzach internetowych

Justyna Janus-Konarska, Ilaha Karimova-Kiecenka
Odnoklassniki.ru a Nasza-klasa.pl - portret nadawcy w polskich i rosyjskich portalach społecznościowych

Agnieszka Kaczor
Nadawca i odbiorca zbiorowy w komunikacji medialnej

Mirosława Ampel-Rudolf
Parametry odbiorcy a zróżnicowanie gatunkowe wypowiedzi

Urszula Gajewska
Budowanie więzi komunikacyjnej z odbiorcą (na przykładzie encyklik Jana Pawła II)

Małgorzata Bortliczek
Dziecko jako odbiorca dyskursu popularnonaukowego

Anna Bączkowska
Parametry udanej randki. Grzeczność w komunikacji "kobieta-mężczyzna" z perspektywy pragmatyki, językoznawstwa kognitywnego, teorii gestów i semiotyki

Annette Siemes
Negocjacja sensu w komunikacji dydaktycznej - próba rekonstrukcji sieci semantycznej na przykładzie rozumienia słowa "doradztwo"

Agata Małyska
Kształt relacji nadawczo-odbiorczych a perswazyjność w komunikacji marketingu bezpośredniego

Urszula Patocka-Sigłowy
Strategie konwersacyjne w dialogu (na podstawie wywiadu z Władimirem Putinem)

Wioletta Kochmańska
Specyfika sytuacji nadawczo-odbiorczej w sportowych tekstach informacyjnych (na przykładzie tekstów portalu www.volley24.pl)

Grażyna Sawicka
O słuszności/niesłuszności nauczania języka miganego (SJM)

Ewa Mukoid
Strategie coachingowe. Dynamika relacji odbiorca-nadawca

Jacek Szczepaniak
"Widzę tylko znaki". O kompetencji gier językowych

Anita Filipczak
Reguły wywierania wpływu na odbiorcę we współczesnej polskiej reklamie komercyjnej - ich funkcje i taktyki (w oparciu o przegląd reklam z zakresu bankowości)

Izabela Łuc
Wykorzystanie polisemiczności reklamy jako zabieg strategiczny nadawcy

Anna Barańska
Wpływ zmian w parametrach sytuacji komunikacyjnej na wybór strategii komunikowania perswazyjnego na podstawie programu Tomasza Lisa "Co z tą Polską?"
_
Joanna Tyka
"Witam uprzejmie. W czym mogę pomóc?". O fatycznej funkcji deklaracji pomocy w rozmowie handlowej


322 strony, Format: 15.7x22.4cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022