Marketing polityczny w gorsecie mediów
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną
pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad
komunikowaniem politycznym.
Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing
polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola
badań o studia nad komunikowaniem politycznym.
Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią
podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego.
Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej
zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.
Wprowadzenie
Teresa Sasińska-KIas
Przywództwo publiczne w erze globalnego zarządzania - wyzwania, innowacje,
możliwości
Ryszard M. Czarny
Dyplomacja publiczna a kształtowanie wizerunku państwa - zarys problematyki
Dorota Piontek, Szymon Ossowski
Politycy i dziennikarze. Sojusznicy czy wrogowie?
Agnieszka Kasińska-Metryka
Dziennikarze polityczni, czyli kto? Zmieniająca się rola nadawców medialnych w
przestrzeni politycznej
Małgorzata Posyłek
Wizerunek medialny rzeczników prasowych, czyli mediatyzacja i teatralizacja
polskiej sceny politycznej
Magdalena Bsoul
Wykorzystywanie przedstawicieli grup opiniotwórczych i kulturotwórczych przez
elity władzy
Małgorzata Mieczkowska
Etniczność on-line a akcje na rzecz języka mniejszości etnicznych
Marek Sempach
Prototyp "wzorcowego" wizerunku współczesnej zorientowanej rynkowo
partii politycznej
Paweł lakubowski
Strategie, triki i błędy kampanii prezydenckiej w USA 2012 roku
Agnieszka Łukasik-Turecka
Radiowa reklama wyborcza w nieodpłatnych audycjach wyborczych radia publicznego
Kamil Glinka
Reklama (nie)polityczna w warunkach samorządowej kampanii wyborczej w Wałbrzychu
Andrzej Szczypka
Wybory do Sejmu PRL i Miejskiej Rady Narodowej w Gliwicach w okresie tzw.
"małej stabilizacji" (1956-1970) w aspekcie propagandowym (wybrane zagadnienia)
Paulina Niewójt
Medialny wizerunek kobiet w polityce
Karolina Pałka
Gender w "gorsecie" prasy katolickiej. Analiza politologiczna na
podstawie wybranych publikacji "Tygodnika Powszechnego" i "Niedzieli"
224 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka