ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING POLITYCZNY W GORSECIE MEDIÓW


WISZNIOWSKI R.KASIŃSKA-METRYKA A. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 34.65 Twoja cena  32,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing polityczny w gorsecie mediów


Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym.

Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym.

Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego.

Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.


Wprowadzenie

Teresa Sasińska-KIas
Przywództwo publiczne w erze globalnego zarządzania - wyzwania, innowacje, możliwości

Ryszard M. Czarny
Dyplomacja publiczna a kształtowanie wizerunku państwa - zarys problematyki

Dorota Piontek, Szymon Ossowski
Politycy i dziennikarze. Sojusznicy czy wrogowie?

Agnieszka Kasińska-Metryka
Dziennikarze polityczni, czyli kto? Zmieniająca się rola nadawców medialnych w przestrzeni politycznej

Małgorzata Posyłek
Wizerunek medialny rzeczników prasowych, czyli mediatyzacja i teatralizacja polskiej sceny politycznej

Magdalena Bsoul
Wykorzystywanie przedstawicieli grup opiniotwórczych i kulturotwórczych przez elity władzy

Małgorzata Mieczkowska
Etniczność on-line a akcje na rzecz języka mniejszości etnicznych

Marek Sempach
Prototyp "wzorcowego" wizerunku współczesnej zorientowanej rynkowo partii politycznej

Paweł lakubowski
Strategie, triki i błędy kampanii prezydenckiej w USA 2012 roku

Agnieszka Łukasik-Turecka
Radiowa reklama wyborcza w nieodpłatnych audycjach wyborczych radia publicznego

Kamil Glinka
Reklama (nie)polityczna w warunkach samorządowej kampanii wyborczej w Wałbrzychu

Andrzej Szczypka
Wybory do Sejmu PRL i Miejskiej Rady Narodowej w Gliwicach w okresie tzw. "małej stabilizacji" (1956-1970) w aspekcie propagandowym (wybrane zagadnienia)

Paulina Niewójt
Medialny wizerunek kobiet w polityce

Karolina Pałka
Gender w "gorsecie" prasy katolickiej. Analiza politologiczna na podstawie wybranych publikacji "Tygodnika Powszechnego" i "Niedzieli"


224 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022