ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > E-commerce
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 14, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

ZACHOWANIA ZAKUPOWE W INTERNECIE ZAAWANSOWANEGO WIEKIEM KONSUMENTA Z DWÓCH PERSPEKTYW POZNAWCZYCH


RYBACZEWSKA M., wydawnictwo: DIFIN, 2025, wydanie I

cena netto: 62.10 Twoja cena  59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych Zachowanie w internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji... >>>

FINANSE PRZEDSIĘBIORSTWA 15 OCENA PERSPEKTYW ROZWOJOWYCH


GRZYWACZ J. RED., wydawnictwo: SGH, 2024, wydanie I

cena netto: 74.25 Twoja cena  70,54 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

FINANSE PRZEDSIĘBIORSTWA 15 Ocena perspektyw rozwojowych Wprowadzenie Jacek Grzywacz, Ewa Jagodzińska-Komar Możliwości racjonalnego wykorzystania cash poolingu w kształtowaniu płynności finansowej przedsiębiorstwa Wstęp 1. Istota i r... >>>

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU E-ZDROWIA W CZASIE PANDEMII COVID-19


DĄBROWSKA A. SZALONKA K., wydawnictwo: SGH, 2023, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU E-ZDROWIA W CZASIE PANDEMII COVID-19 WSTĘP Rozdział 1 ZDROWIE W SYSTEMIE POTRZEB CZŁOWIEKA 1.1. Zdrowie jako podstawowa wartość człowieka 1.2. Zdrowie a styl życia 1.3. Stan zdrowia po pandemii COVID... >>>

TRANSFORMACJA CYFROWA CZŁOWIEK WOBEC TECHNOLOGII


BOSEK-RAK D. RED., wydawnictwo: SGH, 2023, wydanie I

cena netto: 59.40 Twoja cena  56,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

TRANSFORMACJA CYFROWA CZŁOWIEK WOBEC TECHNOLOGII WSTĘP Rozdział 1 GOSPODARKA 4.0 I JEJ NASTĘPSTWA Piotr Bołtuć Rozdział 2 DETERMINANTY CYFRYZACJI PŁATNOŚCI Dominika Bosek-Rak Rozdział 3 POSTĘPY CYFRYZACJI OCHRONY ZDROWIA W POLSCE ... >>>

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTA NA RYNKU NOWYCH TECHNOLOGII I WYBRANYCH RYNKACH USŁUG


TWARDZIK M. SHULHINA L. RED., wydawnictwo: SGH, 2024, wydanie I

cena netto: 87.75 Twoja cena  83,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTA NA RYNKU NOWYCH TECHNOLOGII I WYBRANYCH RYNKACH USŁUG Wraz z rozwojem technologii cyfrowych społeczeństwa stanęły u progu rewolucji technologicznej, która prowadzi do transformacji zachowań i sposobu ich życia.... >>>

WPŁYWOWY CONTENT MARKETING


VIRJI P., wydawnictwo: PWN, 2024, wydanie I

cena netto: 91.50 Twoja cena  86,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wpływowy content marketing Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i... >>>

SEOBOOK PRAKTYCZNE ASPEKTY POZYCJONOWANIA


PRACA ZBIOROWA, wydawnictwo: PWN, 2024, wydanie I

cena netto: 86.90 Twoja cena  82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SEObook Praktyczne aspekty pozycjonowania SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym ... >>>

NETFLIX TO SIĘ NIGDY NIE UDA


RANDOLPH M., wydawnictwo: SQN, 2021, wydanie I

cena netto: 46.50 Twoja cena  44,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Netflix To się nigdy nie uda Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu... >>>

KOBIETA KTÓRA PRZECIWSTAWIŁA SIĘ FACEBOOKOWI


HAUGEN F., wydawnictwo: PRZEŚWITY, 2024, wydanie I

cena netto: 96.00 Twoja cena  91,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kobieta, która przeciwstawiła się Facebookowi Walka o transparentność i odpowiedzialność gigantów technologicznych Historia sygnalistki z Facebooka, która poprzez zwiększenie transparentności i odpowiedzialności gigant... >>>

APLIKACJA MOBILNA JAKO ZJAWISKO KULTUROWE


ORZEŁ B., wydawnictwo: WUŚ, 2017, wydanie I

cena netto: 29.90 Twoja cena  28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe Książka Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe skierowana jest do wszystkich użytkowników nowych mediów. Stanowi przewodnik po kulturowych fundamentach zagadnień związanych z informatyką,... >>>

książek: 14, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022