ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA AND JOURNALISM IN THE DIGITAL ERA


KONARSKA K. SZYNOL A. EDITORS

wydawnictwo: WYD UN WROCŁAW , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 32.60 Twoja cena  30,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media and Journalism in the Digital Era


Introduction

WALDEMAR SOBERA
Changes in the use of media in the internet and mobile devices era. Traditional vs. digital media in Poland
ADAM SZYNOL
From political to economic monopoly — The case of regional dailies in Poland
KATARZYNA KONARSKA
Do we need PSM in the digital era?
BARTŁOMIEJ ŁÓDZKI
Television markets in the age of digitalisation and development of new technologies — The case of DVB-T in Germany and Poland
PAWEŁ BARANOWSKI
A comparative analysis of electoral communication during the European Parliament and regional elections in 2014 in Poland
MICHAŁ KUŚ
Data journalism in Poland — practice and education
ILONA BIERNACKA-LIGIĘZA, BARTOSZ PIETRZYK
Journalism in the digital information era: Contest versus content. A Twitter case study of TVP Info
ANNA JUPOWICZ-GINALSKA
Multiscreening and its influence on the consumption of the media and marketing communication — A theoretical approach
AGNIESZKA DYTMAN-STASIEŃKO
Info-activism — The egalitarisation of access to information
ALEKSANDRA HULEWSKA
Polish Internet as a source of medical information

Notes on authors


148 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022