ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

USŁUGI LOGISTYCZNE TEORIA I PRAKTYKA


RYDZKOWSKI WŁ.

wydawnictwo: INST LOGISTYKI I MAG , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 63.30 Twoja cena  60,14 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jaka jest kondycja światowego i krajowego  rynku usług logistycznych?

Jak rozwija się rynek usług  magazynowych i kurierskich?

Jakie funkcje pełnią centra logistyczne?

Jakie narzędzia wykorzystuje się w funkcjonowaniu elektronicznych giełd transportowych?

To tyko niektóre pytania,  na które odpowiedzi znajdziemy  w książce Usługi logistyczne. Teoria i praktyka.  

Pierwsze rozdziały  nowego podręcznika odnoszą się do ogólnej, teoretycznej charakterystyki rynku usług logistycznych oraz jego części.  Pozostałe omawiają szczegółowe i praktyczne aspekty jego funkcjono-wania.  Charakter książki   wynika głównie z niezwykle dynamicznych zmian na rynku logistycznym.  Rynek ten w Polsce w ostatnich 20 latach przeszedł ogromną ewolucję spowodowaną reformą gospodarczą na początku lat 90. XX wieku oraz procesem dostosowania do zasad działania Unii Europejskiej. Coraz powszechniejsze jest korzystanie z wyspecjalizowanych operatorów logistycznych. Rośnie zrozumienie korzyści wynikających z outsourcingu. Jedno jest pewne - rynek usług logistycznych szybko dostosowuje się do standardów europejskich.

Autorami książki są pracownicy Uniwersytetu Gdańskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Wyższej Szkoły Logistyki.

Podręcznik ma nowoczesną formę ze słowami kluczowymi na marginesach, indeksem tematycznym oraz zestawem pytań na końcu każdego rozdziału.


Spis treści:

Przedmowa  

Rozdział 1 Znaczenie i rola usług logistycznych
1.1. Definicja usługi logistycznej
1.2. Outsourcing jako źródło popytu na usługi logistyczne
1.3. Proces wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwie

Rozdział 2 Rynek usług logistycznych  
2.1. Liderzy europejskiego rynku usług logistycznych
2.2. Przesłanki rozwoju rynku usług logistycznych w Polsce  
2.3. Charakterystyka współczesnego rynku usług logistycznych
2.4. Kierunki rozwoju rynku usług logistycznych po wejściu Polski do Unii Europejskiej

Rozdział 3 Przewozy kurierskie
3.1. Istota usług kurierskich
3.2. Rynek przewozów kurierskich w Polsce
3.3. Perspektywy rozwoju sektora
3.4. Polityka jakości w firmach kurierskich

Rozdział 4 Infrastruktura transportu  
4.1. Istota infrastruktury transportu
4.2. Problemy rozwoju infrastruktury transportu w krajach UE  
4.3. Kierunki rozwoju infrastruktury transportu w krajach UE  
4.4. Stan infrastruktury transportu w Polsce
4.5. Problemy rozwoju infrastruktury transportu w Polsce
5 Usługi logistyczne – teoria i praktyka

Rozdział 5 Rynek usług magazynowych
5.1. Magazynowanie jako usługa logistyczna  
5.2. Rodzaje usług magazynowych

Rozdział 6 Centra logistyczne
6.1. Podział teoretyczny, rola, zadania i funkcje
6.2. Uwarunkowania budowy centrów logistycznych
6.3. Modelowe rozwiązania centrów logistycznych
6.4. Centra logistyczne w Polsce

Rozdział 7 Przewozy kombinowane  
7.1. Istota przewozów kombinowanych
7.2. Przesłanki i warunki rozwoju przewozów kombinowanych
7.3. Wspieranie rozwoju przewozów kombinowanych
7.4. Wielkość i struktura przewozów kombinowanych
7.5. Problemy rozwoju przewozów kombinowanych w Polsce

Rozdział 8 Rola internetu w usługach logistycznych
8.1. Istota i cechy biznesu elektronicznego
8.2. Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firm logistycznych
8.3. Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw logistycznych

Indeks haseł

Bibliografia


296 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- SEKTOR USŁUG LOGISTYCZNYCH W TEORII I PRAKTYCE
JESZKA A.M.

- RYNEK USŁUG LOGISTYCZNYCH
RED. CIESIELSKI M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022