|
DOBRO POPŁACA INICJATYWY MARKETINGOWE I KORPORACYJNE ...
KOTLER P. HESSEKIEL D. LEE N. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 59.89 Twoja cena 56,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dobro popłaca
Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a
zyski rosną
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często
bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności
non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych,
upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia
lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz
ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś
światu.
Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność.
Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można
uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej
działalności biznesowej firmy.
To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak
wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze
inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie
korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania
obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.
Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej
realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada
ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę
społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez
powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania
czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć
społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno
się pojawią. Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu,
ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich
sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na
życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce
Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać
zyski.
Spis treści:
Podziękowania
CZĘŚĆ I
Wprowadzenie
Rozdział 1.Dobre intencje to za mało, czyli dlaczego niektóre marketingowe i
korporacyjne inicjatywy społeczne kończą się sukcesem, a inne fiaskiem
Rozdział 2.Sześć typów inicjatyw społecznych, które pozwalają czerpać
korzyści z czynienia dobra
CZĘŚĆ II
Inicjatywy o charakterze marketingowym: zwiększanie sprzedaży i
angażowanie klientów
Rozdział 3.Promocja sprawy. Jak przekonać klientów, żeby się przyłączyli do
ważnej sprawy?
Rozdział 4.Marketing sprawy. Dotacje uzależnione od sprzedaży produktu lub
aktywności konsumentów
Rozdział 5.Korporacyjny marketing społeczny. Kampanie wspierające zmianę
zachowań
CZĘŚĆ III
Inicjatywy o charakterze korporacyjnym: wyrażanie i pogłębianie wartości
oraz założeń firmy
Rozdział 6.Filantropia korporacyjna. Bezpośrednie finansowanie sprawy
społecznej
Rozdział 7.Wolontariat: pracownicy dzielą się swoim czasem i talentami
Rozdział 8.Społecznie odpowiedzialne praktyki biznesowe. Zmiana podejścia do
biznesu jako sposób na osiągnięcie celów społecznych
CZĘŚĆ IV
Atak i obrona
Rozdział 9.Atak. Wybór problemu społecznego
Rozdział 10.Atak. Wybór inicjatywy społecznej wspierającej sprawę
Rozdział 11.Atak. Kształtowanie programu inicjatywy o charakterze społecznym
Rozdział 12.Atak. Ocena wysiłków
Rozdział 13.Najlepsze praktyki - podsumowanie
Rozdział 14.Nie ma tego dobrego, co by na złe nie wyszło. Jak sobie radzić z
cynikami i krytykami?
CZĘŚĆ V
Tylko dla organizacji non profit i instytucji publicznych
Rozdział 15.Podejście marketingowe do pozyskiwania od przedsiębiorstw środków
finansowych oraz wsparcia dla inicjatyw społecznych. Dziesięć zaleceń
328 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolutą Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PUBLIC RELATIONS WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE OLĘDZKI R. RED.
- PUBLIC RELATIONS SPOŁECZNE WYZWANIA RED. OLĘDZKI J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|