|
PUBLIC RELATIONS WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE
OLĘDZKI R. RED. wydawnictwo: ASPRA , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 42.90 Twoja cena 40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Public relations we współczesnym świecie:
między służbą organizacji i społeczeństwu
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof.
dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public
relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie
teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E.
Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski).
Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką
zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim
rynku.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu
Warszawskiego.
Jerzy Olędzki
Preambuła o public relations między służbą organizacji i społeczeństwu
Część pierwsza: FILOZOFIA PUBLIC RELATIONS - SŁUŻBA SPOŁECZEŃSTWU
James E. Grunig (University ofMaryland, USA)
Instytucjonalizacja, zarządzanie strategiczne i media elektroniczne: czy badania
naukowe kształtują przyszłość public relations?
Astrid Spatzier, Benno Signitzer (University of Salzburg, Austria)
Rewizja współczesnego public relations: zaangażowanie teoretyczne praktyków w
społeczeństwo informacyjne
Maria Jose Canel Crespo (Universidad Complutense de Madrid, Hiszpania)
Rola i funkcje rządowego public relations. Wnioski ze społecznego
postrzegania rządu
Jacek Barlik (Uniwersytet Warszawski)
Najemnicy i zakonnicy w public relations
Paweł Kocoń (Uniwersytet Ekonomiczny, Katowice)
Polityczne public relations a manipulowanie fasadą - refleksja nad teorią
Erwinga Goffmana
Iwona Kuraszko (Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa)
Rola komunikacji korporacyjnej w nowym porządku społeczno-ekonomicznym
Część druga: PRAKTYKA SŁUŻBY INFOMACYJNEJ ORGANIZACJI I SPOŁECZEŃSTWU
Anna Jupowicz-Ginalska (Uniwersytet Warszawski)
Medialne public relations - rzecz o public relations środków masowego przekazu
Monika Kaczmarek-Śliwińska (Politechnika Koszalińska)
Social media w działaniach Internet PR przedsiębiorstw polskiego rynku
Weronika Madryas (Wyższa Szkota Zarządzania "Edukacja", Wrocław
Specjalista public relations jako strażnik "ducha informacjonalizmu" w
przedsiębiorstwie sieciowym
Urszula Gogołek-Śmigulska (Uniwersytet Warszawski)
Internetowe witryny firm public relations - próba diagnozy
Maria Buszman-Witańska (Uniwersytet Ekonomiczny, Katowice)
Komunikacja, public relations, media, reklama... Oferta edukacyjna z zakresu
komunikacji społecznej na wybranych polskich uczelniach
Katarzyna Dojwa (Uniwersytet Wrocławski)
Public relations instytucji publicznej: wybrane instrumenty kreowania wizerunku na
przykładzie Policji
Dorota Dolińska, Piotr Weryński (Politechnika Śląska, Zabrze)
Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym
260 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PUBLIC RELATIONS SPOŁECZNE WYZWANIA RED. OLĘDZKI J.
- DOBRO POPŁACA INICJATYWY MARKETINGOWE I KORPORACYJNE ... KOTLER P. HESSEKIEL D. LEE N.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|