ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.89 56,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DOBRO POPŁACA INICJATYWY MARKETINGOWE I KORPORACYJNE ...


KOTLER P. HESSEKIEL D. LEE N.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 59.89 Twoja cena  56,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dobro popłaca

Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną


Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.

Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność.

Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy.

To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.

Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski.


Spis treści:

Podziękowania

CZĘŚĆ I
Wprowadzenie

Rozdział 1.Dobre intencje to za mało, czyli dlaczego niektóre marketingowe i korporacyjne inicjatywy społeczne kończą się sukcesem, a inne fiaskiem
Rozdział 2.Sześć typów inicjatyw społecznych, które pozwalają czerpać korzyści z czynienia dobra

CZĘŚĆ II
Inicjatywy o charakterze marketingowym: zwiększanie sprzedaży i angażowanie klientów

Rozdział 3.Promocja sprawy. Jak przekonać klientów, żeby się przyłączyli do ważnej sprawy?
Rozdział 4.Marketing sprawy. Dotacje uzależnione od sprzedaży produktu lub aktywności konsumentów
Rozdział 5.Korporacyjny marketing społeczny. Kampanie wspierające zmianę zachowań

CZĘŚĆ III
Inicjatywy o charakterze korporacyjnym: wyrażanie i pogłębianie wartości oraz założeń firmy

Rozdział 6.Filantropia korporacyjna. Bezpośrednie finansowanie sprawy społecznej
Rozdział 7.Wolontariat: pracownicy dzielą się swoim czasem i talentami
Rozdział 8.Społecznie odpowiedzialne praktyki biznesowe. Zmiana podejścia do biznesu jako sposób na osiągnięcie celów społecznych

CZĘŚĆ IV
Atak i obrona

Rozdział 9.Atak. Wybór problemu społecznego
Rozdział 10.Atak. Wybór inicjatywy społecznej wspierającej sprawę
Rozdział 11.Atak. Kształtowanie programu inicjatywy o charakterze społecznym
Rozdział 12.Atak. Ocena wysiłków
Rozdział 13.Najlepsze praktyki - podsumowanie
Rozdział 14.Nie ma tego dobrego, co by na złe nie wyszło. Jak sobie radzić z cynikami i krytykami?

CZĘŚĆ V
Tylko dla organizacji non profit i instytucji publicznych

Rozdział 15.Podejście marketingowe do pozyskiwania od przedsiębiorstw środków finansowych oraz wsparcia dla inicjatyw społecznych. Dziesięć zaleceń


328 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolutą

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PUBLIC RELATIONS SPOŁECZNE WYZWANIA
RED. OLĘDZKI J.

- PUBLIC RELATIONS WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE
OLĘDZKI R. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022