ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE


BITKOWSKA A.

wydawnictwo: VIZJA PRESS & IT , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 56.25 Twoja cena  53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorstwa działające w turbulentnym otoczeniu,w którym zmiany zachodzą gwałtownie i niespodziewanie,powinny wykorzystywać nowoczesne rozwiązania i poszukiwać nowych sposobów wzrostu efektywności działania.Silna konkurencja na rynkach światowych,rozwój technologii,wzrost oczekiwań i wymagań ze strony klientów wymagają dostosowania organizacji do nowych warunków działania.Jednym z najnowocześniejszych i najefektywniejszych trendów zarządzania jest podejście procesowe,czyli koncentracja na procesach biznesowych i odpowiednie sterowanie nimi.


Spis treści:

 

WSTĘP

CZĘŚĆ I PODEJŚCIE PROCESOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Rozdział 1. KONCEPCJA PODEJŚCIA PROCESOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE
1.1. Przesłanki podejścia procesowego w zarządzaniu
1.2. Ewolucja podejścia procesowego
1.3. Orientacja funkcjonalna i procesowa w zarządzaniu organizacją
1.4. Specyfika podejścia procesowego

Rozdział 2. PODEJŚCIE PROCESOWE W WYBRANYCH KONCEPCJACH ZARZĄDZANIA
2.1. Charakterystyka procesowych koncepcji i metod zarządzania
2.2. Analiza łańcucha wartości
2.3. Business Process Reengineering
2.4. Total Quality Management
2.5. Benchmarking
2.6. Outsourcing
2.7. Zarządzanie przez wartość

Rozdział 3. CHARAKTERYSTYKA PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE
3.1. Definicja i specyfika procesów biznesowych
3.2. Klasyfikacja procesów biznesowych
3.3. Miary procesów biznesowych
3.4. Cykl życia procesu biznesowego
3.4. Standaryzacja procesów

CZĘŚĆ II PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Rozdział 4. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI
4.1. Pojęcie i istota zarządzania procesami biznesowymi
4.2. Struktura zarządzania procesami biznesowymi
4.3. Wybrane metodyki zarządzania przedsiębiorstwem poprzez procesy
4.4. Szanse i zagrożenia zarządzania procesami biznesowymi

Rozdział 5. IDENTYFIKACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH
5.1. Istota i założenia identyfikacji procesów biznesowych
5.2. Uwarunkowania identyfikacji procesów biznesowych

Rozdział 6. MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH
6.1. Założenia modelowani procesów biznesowych
6.2. Uwarunkowania modelowania procesów biznesowych
6.3. Systemy informatyczne do modelowania procesów biznesowych

Rozdział 7. WDRAŻANIE I CONTROLLING PROCESÓW BIZNESOWYCH
7.1. Wdrażanie procesów biznesowych
7.2. Istota controllingu procesów biznesowych
7.3. Monitorowanie i raportowanie procesów biznesowych
7.4. Doskonalenie procesów biznesowych

Rozdział 8. SYSTEMY INFORMATYCZNE WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE PROCESAMI
8.1. Ewolucja systemów informatycznych wspierających zarządzanie procesami
8.2. Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami biznesowymi
8.3. Procesowe hurtownie danych

CZĘŚĆ III UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Rozdział 9. KONCEPCJA STRUKTURY ORGANIZACJI PROCESOWEJ
9.1. Organizacja zorientowana na procesy
9.2. Projektowanie organizacji procesowej
9.3. Ewolucja w kierunku organizacji procesowej
9.4. Dojrzałość procesowa organizacji

Rozdział 10. SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI
10.1. Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej
10.2. Rola właściciela procesu i pracy zespołowej
10.3 Kultura organizacji procesowej

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

ŹRÓDŁA INTERNETOWE


184 strony, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KOMUNIKACJA W ORGANIZACJACH ZRÓŻNICOWANYCH KULTUROWO
WINKLER R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022