ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
BITKOWSKA A. wydawnictwo: VIZJA PRESS & IT , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 56.25 Twoja cena 53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa działające w turbulentnym otoczeniu,w którym zmiany zachodzą
gwałtownie i niespodziewanie,powinny wykorzystywać nowoczesne rozwiązania i poszukiwać
nowych sposobów wzrostu efektywności działania.Silna konkurencja na rynkach
światowych,rozwój technologii,wzrost oczekiwań i wymagań ze strony klientów wymagają
dostosowania organizacji do nowych warunków działania.Jednym z najnowocześniejszych i
najefektywniejszych trendów zarządzania jest podejście procesowe,czyli koncentracja na
procesach biznesowych i odpowiednie sterowanie nimi.
Spis treści:
WSTĘP
CZĘŚĆ I PODEJŚCIE PROCESOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Rozdział 1. KONCEPCJA PODEJŚCIA PROCESOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE
1.1. Przesłanki podejścia procesowego w zarządzaniu
1.2. Ewolucja podejścia procesowego
1.3. Orientacja funkcjonalna i procesowa w zarządzaniu organizacją
1.4. Specyfika podejścia procesowego
Rozdział 2. PODEJŚCIE PROCESOWE W WYBRANYCH KONCEPCJACH ZARZĄDZANIA
2.1. Charakterystyka procesowych koncepcji i metod zarządzania
2.2. Analiza łańcucha wartości
2.3. Business Process Reengineering
2.4. Total Quality Management
2.5. Benchmarking
2.6. Outsourcing
2.7. Zarządzanie przez wartość
Rozdział 3. CHARAKTERYSTYKA PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE
3.1. Definicja i specyfika procesów biznesowych
3.2. Klasyfikacja procesów biznesowych
3.3. Miary procesów biznesowych
3.4. Cykl życia procesu biznesowego
3.4. Standaryzacja procesów
CZĘŚĆ II PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Rozdział 4. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI
4.1. Pojęcie i istota zarządzania procesami biznesowymi
4.2. Struktura zarządzania procesami biznesowymi
4.3. Wybrane metodyki zarządzania przedsiębiorstwem poprzez procesy
4.4. Szanse i zagrożenia zarządzania procesami biznesowymi
Rozdział 5. IDENTYFIKACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH
5.1. Istota i założenia identyfikacji procesów biznesowych
5.2. Uwarunkowania identyfikacji procesów biznesowych
Rozdział 6. MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH
6.1. Założenia modelowani procesów biznesowych
6.2. Uwarunkowania modelowania procesów biznesowych
6.3. Systemy informatyczne do modelowania procesów biznesowych
Rozdział 7. WDRAŻANIE I CONTROLLING PROCESÓW BIZNESOWYCH
7.1. Wdrażanie procesów biznesowych
7.2. Istota controllingu procesów biznesowych
7.3. Monitorowanie i raportowanie procesów biznesowych
7.4. Doskonalenie procesów biznesowych
Rozdział 8. SYSTEMY INFORMATYCZNE WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE PROCESAMI
8.1. Ewolucja systemów informatycznych wspierających zarządzanie procesami
8.2. Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami biznesowymi
8.3. Procesowe hurtownie danych
CZĘŚĆ III UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Rozdział 9. KONCEPCJA STRUKTURY ORGANIZACJI PROCESOWEJ
9.1. Organizacja zorientowana na procesy
9.2. Projektowanie organizacji procesowej
9.3. Ewolucja w kierunku organizacji procesowej
9.4. Dojrzałość procesowa organizacji
Rozdział 10. SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI
10.1. Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej
10.2. Rola właściciela procesu i pracy zespołowej
10.3 Kultura organizacji procesowej
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
ŹRÓDŁA INTERNETOWE
184 strony, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KOMUNIKACJA W ORGANIZACJACH ZRÓŻNICOWANYCH KULTUROWO WINKLER R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|