ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEKONANIA NA WŁASNY TEMAT I AKTYWOŚĆ CELOWA


ŁAGUNA M. / BADANIA NAD PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ/

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

„Monografia Marioli Łaguny podejmuje ważną społecznie tematykę psychologicznych wyznaczników przedsiębiorczości.

[…] Dawno nie widziałem tak perfekcyjnie wykonanych badań w dziedzinie, w której liczni badacze poprzestają na dość nieporadnych korelacjach. Uzyskane wyniki są bardzo interesujące i poddane zostały rzetelnej dyskusji, która obejmuje wątki zarówno teoretyczne, jak i praktyczne dla problematyki przedsiębiorczości. […] Monografia będzie przydatna nie tylko psychologom i studentom psychologii, ale także szerszemu gronu czytelników z pokrewnych dyscyplin”.

Z recenzji prof. Bogdana Wojciszke


„Autorka przygotowała książkę, która może by ć interesująca nie tylko dla czytelników zajmujących się przedsiębiorczością. Z uwagi na szeroko potraktowane zagadnienia motywacyjno-osobowościowe może także być interesujący dla czytelników w ogóle zajmujących się osobowością i zachowaniami celowymi”.

Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego


Spis treści:

PODZIĘKOWANIA
WPROWADZENIE

Rozdział 1. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I JEJ UWARUNKOWANIA PSYCHOLOGICZNE
1.1. Czym jest przedsiębiorczość?
1.2. Znaczenie czynników psychologicznych w działaniach przedsiębiorczych
1.3. Przedsiębiorczość jako proces.
Modele teoretyczne procesu przedsiębiorczego i jego uwarunkowań
1.4. Podsumowanie dotychczasowych badań

Rozdział 2.TEORIE ZACHOWAŃ CELOWYCH I ICH ZASTOSOWANIE W ANALIZIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
2.1. Cele w ujęciu społeczno-poznawczym
2.2. Koncepcje teoretyczne procesu realizacji celu
2.3. Zakładanie nowej firmy jako proces realizacji celu

Rozdział 3. PRZEKONANIA NA WŁASNY TEMAT I ICH FUNKCJE REGULACYJNE W PROCESIE REALIZACJI CELU
3.1. Przekonania i ich funkcje regulacyjne
3.2. Przekonania na własny temat a proces realizacji celu
3.3. Hipotetyczny model zależności między przekonaniami na własny temat a procesem realizacji celu
3.4. Od teorii do projektu badawczego - ogólna strategia badań

Rozdział 4. OD PRZEKONAŃ DO INTENCJI I SUKCESU W DZIAŁANIACH PRZEDSIĘBIORCZYCH. BADANIE PIERWSZE
4.1. Metoda badań
4.2. Jak intencja przedsiębiorcza zmienia się w czasie?
4.3. Na ile przekonania wiążą się z oceną celu, intencją przedsiębiorczą i sukcesem w działaniu?
4.4.Jak można wyjaśnić powiązania między przekonaniami a intencją przedsiębiorczą?
4.5.Podsumowanie i dyskusja wyników badania pierwszego

Rozdział 5. OD PRZEKONAŃ DO INTENCJI I PLANU DZIAŁAŃ PRZEDSIĘBIORCZYCH. BADANIE DRUGIE
5.1. Metoda badań
5.2. Czy osoby o różnym stopniu sprecyzowania intencji i planów różnią się przekonaniami na własny temat?
5.3.Na ile przekonania wiążą się z intencją przedsiębiorczą i planem działania?
5.4.Jak wyjaśnić powiązania między przekonaniami a intencją przedsiębiorczą i planem działania?
5.5.Zmienne modyfikujące relacje między przekonaniami a procesem przedsiębiorczym
5.6.Podsumowanie i dyskusja wyników badania drugiego

Rozdział 6. PRZEKONANIA A PROCES PRZEDSIĘBIORCZY. DYSKUSJA WYNIKÓW DWÓCH PIERWSZYCH BADAŃ
6.1. Synteza wyników badań
6.2. Weryfikacja modelu procesu przedsiębiorczego jako procesu realizacji celu
6.3. Rola przekonań na własny temat w procesie przedsiębiorczym
6.4. Możliwe alternatywne modele zależności między zmiennymi
6.5. Ograniczenia przyjętego podejścia teoretycznego i kierunki dalszych badań
6.6. Wnioski dla działań praktycznych wspierających rozwój przedsiębiorczości

Rozdział 7. CZY TYLKO PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ? OD PRZEKONAŃ DO PLANU DZIAŁANIA W INNYCH DZIEDZINACH AKTYWNOŚCI
7.1.Przekonania na własny temat w procesie poszukiwania pracy. Badanie trzecie
7.2.Przekonania na własny temat a poszukiwanie pracy za granicą. Badanie czwarte
7.3.Przekonania na własny temat a udział w szkoleniach. Badanie piąte
7.4.Podsumowanie i dyskusja wyników badań


BIBLIOGRAFIA
INDEKS OSOBOWY
INDEKS RZECZOWY


240 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- INNOWACYJNA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
STRZAŁECKI A.RED. LIZUREJ A. (WSPÓŁPRACA)

- SIŁA CZASU
ZIMBARDO PH.

- PSYCHOLOGIA MOTYWACJI
FRANKEN R.E.

- PRZYJEMNOŚĆ CZY KONIECZNOŚĆ PSYCHOLOGIA SPOSTRZEGANIA I PODEJMOWANIA
ZALEŚKIEWICZ T. / RYZYKA

- SIŁA WOLI ODKRYJMY NA NOWO TO CO W CZŁOWIEKU NAJPOTĘŻNIEJSZE
BAUMEISTER R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022