ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.90 38,86   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZYBKOŚĆ ZAUFANIA


COVEY S.M. MERRIL R.R.

wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 40.90 Twoja cena  38,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka  o budowaniu zaufania w biznesie

W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste.

Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem.  

Z książki tej dowiesz się m.in.:

- jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu;

- w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski;

- jak odbudować utracone zaufanie.


"Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie".

Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies

" (...) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną".

Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young


Stephen M. R. Covey, współzałożyciel i prezes zarządu CoveyLink, firmy konsultingowej skoncentrowanej na przekonywaniu liderów i organizacji do budowania zaufania w biznesie. Zasiada w zarządzie lub radach nadzorczych sześciu spółek. Syn Stephena Coveya, autora megabestselleru

7 nawyków skutecznego działania.


Spis treści:

Podziękowania
Przedmowa

JEDNA RZECZ, KTÓRA ZMIENIA WSZYSTKO

NIC NIE DZIAŁA TAK SZYBKO JAK ZAUFANIE

MOŻESZ COŚ Z TYM ZROBIĆ!

PIERWSZA FALA - ZAUFANIE DO SIEBIE

ZASADA WIARYGODNOŚCI

CZTERY PODSTAWY WIARYGODNOŚCI
Podstawa 1 - Prawość
Podstawa 2 - Intencje
Podstawa 3 - Umiejętności
Podstawa 4 - Rezultaty

DRUGA FALA - ZAUFANIE W RELACJACH

ZASADA ZACHOWANIA
Trzynaście zachowań
Zachowanie 1. Mówienie wprost
Zachowanie 2. Okazywanie szacunku
Zachowanie 3. Dbanie o przejrzystość
Zachowanie 4. Naprawianie krzywd
Zachowanie 5. Okazywanie lojalności
Zachowanie 6. Wykazywanie się rezultatami
Zachowanie 7. Doskonalenie się
Zachowanie 8. Konfrontacja z rzeczywistością
Zachowanie 9. Precyzowanie oczekiwań
Zachowanie 10. Przyjmowanie odpowiedzialności
Zachowanie 11. Najpierw słuchanie
Zachowanie 12. Dotrzymywanie zobowiązań
Zachowanie 13. Obdarzanie zaufaniem
Opracowanie planu działania

TRZECIA, CZWARTA I PIĄTA FALA

ZAUFANIE PARTNERÓW
Trzecia fala - Zaufanie w organizacjach
Czwarta fala - Zaufanie na rynku
Piąta fala - Zaufanie społeczne

WZBUDZANIE ZAUFANIA

DARZENIE "MĄDRYM ZAUFANIEM"

ODZYSKIWANIE UTRACONEGO ZAUFANIA

SKŁONNOŚĆ DO ZAUFANIA

PRZYPISY

INDEKS


420 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- OTOCZENI PRZEZ IDIOTÓW
ERIKSON T.

- MEDIACJE TEORIA I PRAKTYKA
GMURZYŃSKA E. MOREK R. RED.

- PSYCHOLOGIA SZEFA 1 SZEF TO ZAWÓD
HAMAN W. GUT J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022