ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

UMYSŁ MCKINSEY


RASIEL E.M. FRIGA P.N.

wydawnictwo: K.E.LIBER , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 56.00 Twoja cena  53,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Firma McKinsey & Co. zdobyła sławę na całym świecie dzięki swoim umiejętnościom przeprowadzania szybkich i wnikliwych analiz problemów biznesowych swoich klientów oraz dostarczaniu rozwiązań, które są zarówno genialne, jak i skuteczne. Z równie dobrym powodzeniem udaje jej się chronić swoje rewolucyjne metody przed wnikliwym wzrokiem konkurencji.

Teraz Firma odsłania kurtynę, ujawniając metody, za pomocą których konsultanci McKinseya konsekwentnie dokonują "cudów", oraz pokazując, jak te metody mogą być wykorzystywane w celu uzyskania nadzwyczajnych rezultatów w firmach zatrudniających od dziesięciu do dziesięciu tysięcy pracowników. Przepełniona poradami i ćwiczeniami burzy mózgów mającymi na celu wpojenie nawyków McKinseya, książka ta jest doskonałym podręcznikiem, który pomoże zastosować metody Firmy w każdej branży i organizacji.

Niniejsza książka, w bardzo szczegółowy sposób, stara się rozwikłać tajemnice McKinseya, analizując je z każdej możliwej strony. To obszerne opracowanie może pomóc akcjonariuszom, dyrektorom, konsultantom i liderom zespołów w znalezieniu sposobów na:

- naśladowanie McKinseyowskiego podejścia do analizy, które jest MECE ("wzajemnie wykluczające się, łącznie wyczerpujące"),

- definiowanie problemów biznesowych tak, aby można było poddać je rygorystycznej, opartej na faktach analizie,

- wykorzystanie tej samej analizy opartej na faktach - w połączeniu z intuicją - w celu podjęcia strategicznych decyzji,

- przeprowadzanie owocnych wywiadów i wyciąganie z nich słusznych wniosków,

- analizowanie danych, aby znaleźć odpowiedź na pytanie; "I co z tego wynika?",

- jasne przedstawienie swoich opartych na faktach rozwiązań wszystkim osobom podejmującym decyzje,

- zdobycie i zarządzanie wiedzą w jakiejkolwiek organizacji w celu maksymalnego zwiększenia jej wartości.

Ponieważ problemy organizacji rzadko kiedy istnieją w próżni, książka ta omawia zarówno te wyżej wymienione, jak i inne metody, aby pomóc ci dojść do praktycznych i rozsądnych rozwiązań. Książka ta sięga prosto do źródła - byłych konsultantów McKinseya, zajmujących obecnie kierownicze stanowiska w organizacjach na całym świecie -aby przekazać ci spojrzenie na McKinseyowską metodologię rozwiązywania problemów.


ETHAN M. RASIEL był konsultantem w biurze McKinseya w Nowym Jorku. Wśród jego klientów były duże firmy z sektora finansowego, telekomunikacyjnego, komputerowego, a także dóbr konsumpcyjnych. Przed podjęciem pracy w McKinseyu Rasiel, który zdobył tytuł MBA w Wharton School of Business na uniwersytecie w Pensylwanii, był zarządzającym aktywami w Mercury Asset Management w Londynie oraz zajmował się bankowością inwestycyjną.

PAUL N. FRIGA rozpoczął pracę dla McKinseya w biurze w Pittsburghu, po tym jak uzyskał tytuł MBA w Kenan-Flager Business School na uniwersytecie Północnej Karoliny. Przeprowadzał on projekty konsultingowe związane z ekspansją międzynarodową, przejęciami i planowaniem strategicznym, edukacją, gospodarką wodną i innymi branżami. Był również konsultantem w Price Waterhouse. Obecnie robi doktorat w zakresie strategii i pracuje na stanowisku dyrektora w North Carolina Knowledge Management Center.


"Umysł McKinsey przedstawia doświadczenia i narzędzia, które pomogły tej wysoce cenionej firmie przekształcić całe generacje młodych, bystrych absolwentów MBA w wiarygodnych doradców korporacyjnych. W książce znajduje się wiele praktycznych porad, które mogą zostać wykorzystane nie tylko przez konsultantów. Zdyscyplinowany sposób, w jaki konsultanci McKinseya definiują i analizują problemy oraz prezentują swoje rozwiązania, jest cenną lekcją dla każdego praktykującego menedżera i osób mających aspiracje do objęcia tego stanowiska".
Christopher A. Bartlett,
profesor na Wydziale Zarządzania w Harvard Business School

"McKinsey & Co. ratuje z tarapatów największe firmy, rozwiązując każdy problem przy użyciu opracowanych przez siebie, opartych na logice analiz, które polegają na testowaniu przyjętych hipotez. Umysł McKinsey pomaga każdemu nauczyć się myśleć z taką samą dyscypliną i zaangażowaniem, aby osiągnąć sukces w biznesie. Stare powiedzenie mówi: Jeśli dasz człowiekowi rybę, to będzie miał co jeść przez cały dzień, ale jeśli nauczysz go, jak łowić ryby, to będzie miał co jeść przez całe życie. Płacenie McKinseyowi za rozwiązanie problemu może ci pomóc na krótką metę, ale jeśli nauczysz się, jak to robi Firma, to powinieneś czerpać z tego korzyści przez całe życie".
Peter Wayner,
autor książki "Free for All: How Linux and the Free Software Moyement Undercut the High-tech Titans"

"Umysł McKinsey odkrywa techniki jednej z wiodących firm konsultingowych na świecie i przedstawia je w sposób, który jest łatwy do zrozumienia i wdrożenia."
Dan Nagy,
prodziekan w Fuoua School of Business na Duke University


SPIS TREŚCI

Podziękowania

Wstęp

Rozdział pierwszy. Zdefiniowanie problemu

Rozdział drugi. Planowanie analizy

Rozdział trzeci. Gromadzenie danych

Rozdział czwarty. Interpretacja wyników

Rozdział piąty. Prezentacja twoich pomysłów

Rozdział szósty. Zarządzanie zespołem

Rozdział siódmy. Zarządzanie relacjami z klientem

Rozdział ósmy. Zarządzanie samym sobą

Źródła danych

Lekcje z McKinsey - sposób na sukces

Lekcje dotyczące wdrożenia

Indeks

203 strony

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- MCKINSEY SPOSÓB NA SUKCES
RASIEL E.

- SZTUKA PODEJMOWANIA DECYZJI DLACZEGO MĄDRZY LUDZIE DOKONUJĄ ZŁYCH WYB
KLEIN G. / WYBORÓW

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022