ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


GUSTOWSKI W.

wydawnictwo: NOVAE RES , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja w mediach społecznościowych


Książka omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu.


Spis treści:

Od e-społeczności do cspołeczności?

Wstęp
I.Pojęcie komunikacji
1.Komunikowanie werbalne i niewerbalne

II.Komunikowanie w internecie
1.Dialogiczność
2.Anonimowość
3.Inne cechy komunikowania w internecie

III.Język pisany jako główne narzędzie komunikacji w internecie
1.Akronimy
2.Emotikony

IV.E-społeczność
1.Próba zdefiniowania społeczności internetowych
2.Rodzaje e-społeczności
3.Główne kanały komunikacji wykorzystywane przez członków e-społeczności
4.Społeczność skupiona wokół serwisu BiblioNETka
5.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem e-społeczności

V.Wikipedia jako pars pro toto internetu

Zakończenie

Suplement. Przegląd z podziałem na rodzaj społeczności oraz krótka charakterystyka najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce

1.Społeczności dyskusyjne
2.Społeczności multimedialne
3.Społeczności obywatelskie
4.Społeczności kontaktowe
5.Wirtualne światy
6.Inne projekty społecznościowe

Spis rysunków i tabel

Bibliografia

Recenzja wydawnicza (1)

Recenzja wydawnicza (2)


213 stron, Format: 14.0x21.5cm, oprawa twarda z obwolutą

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- AUTENTYCZNOŚĆ OSOBOWA A MEDIALNOŚĆ
BRANICKI W.

- E-KONSUMENCI JUTRA POKOLENIE Z I TECHNOLOGIE MOBILNE
GRABIWODA B.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022