
MARKETING ÆWICZENIA
MUSIA£KIEWICZ J. wydawnictwo: EKONOMIK , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 15.70 Twoja cena 14,92 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing Æwiczenia
Szko³a ponadgimnazjalna
Zbiór æwiczeñ dla uczniów zdobywaj±cych zawód technika: ekonomisty,
rachunkowo¶ci i handlowca. Obejmuje problematykê zawart± w podrêczniku J.
Musia³kiewicza "Marketing".
Uk³ad zbioru æwiczeñ jest zgodny z podstaw± programow± i programem nauczania.
1. ISTOTA MARKETINGU
2. BADANIA MARKETINGOWE
3. STRATEGIA PRODUKTU
4. STRATEGIA CENY
5. DYSTRYBUCJA TOWARÓW W MARKETINGU
6. PROMOCJA JAKO NARZÊDZIE MARKETINGU
7. PLANOWANIE DZIA£ALNO¦CI MARKETINGOWEJ ORAZ KONTROLA PLANU DZIA£AÑ
8. PRZEPISY PRAWNE REGULUJ¡CE DZIA£ALNO¦Æ MARKETINGOW¡
108 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miêkka Osoby kupuj±ce tê ksi±¿kê wybiera³y tak¿e:
- PODSTAWY ZARZ¡DZANIA TEORIA I ÆWICZENIA ZAKRZEWSKA-BIELAWSKA A. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub
anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.
|