ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RZECZNIK PRASOWY OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI


CZECHOWSKA-DERKACZ B. - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA I PRAKTYCZNA

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 52.80 Twoja cena  50,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rzecznik prasowy

Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna


Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej – aby podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk – oraz praktycznej – aby przygotować profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni komunikacyjnej.

Książka obejmuje szeroki obszar ich działań – od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji.

Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa.

Całość składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla przełożonych i współpracowników jest autorytetem i ekspertem. Także zawsze wówczas, kiedy niełatwe jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie pozostają w zasięgu rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji, którą reprezentuje.


Wstęp

Część I. Komunikacja

Rozdział 1. Rzecznik prasowy - specjalista ds. PR - zadania i miejsce w organizacji
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 2. Relacje z mediami - modele współpracy
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 3. Jakość komunikacji w działaniach rzecznika prasowego
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 4. Wystąpienia w mediach
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 5. Kryzys komunikacyjny
Marek Zimnak

Część II. Narzędzia rzecznika

Rozdział 6. Biuro prasowe - od czego zacząć
Marek Zimnak

Rozdział 7. Relacja rzecznik - dziennikarz. Uwagi praktyczne
Marek Zimnak

Rozdział 8. Informacja prasowa
Marek Zimnak

Rozdział 9. Konferencja prasowa i briefing - spotkania na pewnym gruncie
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 10. Krytyka w mediach - oświadczenie i odpowiedź na skargę
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 11. Efekt medialny i jego pomiar
Marlena Sosnowska

Część III. Prawo

Rozdział 12. Udzielanie informacji mediom
Monika Brzozowska

Rozdział 13. Naruszenie dóbr osobistych, znieważenie i zniesławienie w mediach
Monika Brzozowska

Rozdział 14. Sprostowanie po nowelizacji
Monika Brzozowska

Część IV. Dyplomatyka, savoir-vivre

Rozdział 15. Savoir-vivre dla rzecznika
Wojciech Szymczak

Rozdział 16. Elementy protokołu dyplomatycznego: pierwszeństwo
Wojciech Szymczak

Rozdział 17. Etykieta w nowych technologiach
Wojciech Szymczak

Rozdział 18. Bankiety, stroje, spotkania, delegacje
Wojciech Szymczak

Podsumowanie
Spis tabeli rysunków


225 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022