|

RZECZNIK PRASOWY OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI
CZECHOWSKA-DERKACZ B. - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA I PRAKTYCZNA wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 52.80 Twoja cena 50,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rzecznik prasowy
Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna
Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej – aby
podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk – oraz praktycznej – aby przygotować
profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni komunikacyjnej.
Książka obejmuje szeroki obszar ich działań – od praktycznych sugestii w
zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public
relations w organizacji.
Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa.
Całość składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który
sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla przełożonych i
współpracowników jest autorytetem i ekspertem. Także zawsze wówczas, kiedy niełatwe
jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie pozostają w zasięgu
rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji, którą reprezentuje.
Wstęp
Część I. Komunikacja
Rozdział 1. Rzecznik prasowy - specjalista ds. PR - zadania i miejsce w
organizacji
Beata Czechowska-Derkacz
Rozdział 2. Relacje z mediami - modele współpracy
Beata Czechowska-Derkacz
Rozdział 3. Jakość komunikacji w działaniach rzecznika prasowego
Beata Czechowska-Derkacz
Rozdział 4. Wystąpienia w mediach
Beata Czechowska-Derkacz
Rozdział 5. Kryzys komunikacyjny
Marek Zimnak
Część II. Narzędzia rzecznika
Rozdział 6. Biuro prasowe - od czego zacząć
Marek Zimnak
Rozdział 7. Relacja rzecznik - dziennikarz. Uwagi praktyczne
Marek Zimnak
Rozdział 8. Informacja prasowa
Marek Zimnak
Rozdział 9. Konferencja prasowa i briefing - spotkania na pewnym gruncie
Beata Czechowska-Derkacz
Rozdział 10. Krytyka w mediach - oświadczenie i odpowiedź na skargę
Beata Czechowska-Derkacz
Rozdział 11. Efekt medialny i jego pomiar
Marlena Sosnowska
Część III. Prawo
Rozdział 12. Udzielanie informacji mediom
Monika Brzozowska
Rozdział 13. Naruszenie dóbr osobistych, znieważenie i zniesławienie w mediach
Monika Brzozowska
Rozdział 14. Sprostowanie po nowelizacji
Monika Brzozowska
Część IV. Dyplomatyka, savoir-vivre
Rozdział 15. Savoir-vivre dla rzecznika
Wojciech Szymczak
Rozdział 16. Elementy protokołu dyplomatycznego: pierwszeństwo
Wojciech Szymczak
Rozdział 17. Etykieta w nowych technologiach
Wojciech Szymczak
Rozdział 18. Bankiety, stroje, spotkania, delegacje
Wojciech Szymczak
Podsumowanie
Spis tabeli rysunków
225 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZARZĄDZANIE MARKĄ KALL J. KŁECZEK R. SAGAN A.
- ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE WIZERUNKOWYM METODY PROCEDURY REAGOWANIE TWORZYDŁO D.
- STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE MARKĄ KAPITAŁ MARKI BUDOWANIE MIERZENIE I ZARZĄDZANIE KELLER K.L.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|