ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RZECZNIK PRASOWY OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI


CZECHOWSKA-DERKACZ B. - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA I PRAKTYCZNA

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 52.80 Twoja cena  50,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rzecznik prasowy

Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna


Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej – aby podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk – oraz praktycznej – aby przygotować profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni komunikacyjnej.

Książka obejmuje szeroki obszar ich działań – od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji.

Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa.

Całość składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla przełożonych i współpracowników jest autorytetem i ekspertem. Także zawsze wówczas, kiedy niełatwe jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie pozostają w zasięgu rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji, którą reprezentuje.


Wstęp

Część I. Komunikacja

Rozdział 1. Rzecznik prasowy - specjalista ds. PR - zadania i miejsce w organizacji
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 2. Relacje z mediami - modele współpracy
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 3. Jakość komunikacji w działaniach rzecznika prasowego
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 4. Wystąpienia w mediach
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 5. Kryzys komunikacyjny
Marek Zimnak

Część II. Narzędzia rzecznika

Rozdział 6. Biuro prasowe - od czego zacząć
Marek Zimnak

Rozdział 7. Relacja rzecznik - dziennikarz. Uwagi praktyczne
Marek Zimnak

Rozdział 8. Informacja prasowa
Marek Zimnak

Rozdział 9. Konferencja prasowa i briefing - spotkania na pewnym gruncie
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 10. Krytyka w mediach - oświadczenie i odpowiedź na skargę
Beata Czechowska-Derkacz

Rozdział 11. Efekt medialny i jego pomiar
Marlena Sosnowska

Część III. Prawo

Rozdział 12. Udzielanie informacji mediom
Monika Brzozowska

Rozdział 13. Naruszenie dóbr osobistych, znieważenie i zniesławienie w mediach
Monika Brzozowska

Rozdział 14. Sprostowanie po nowelizacji
Monika Brzozowska

Część IV. Dyplomatyka, savoir-vivre

Rozdział 15. Savoir-vivre dla rzecznika
Wojciech Szymczak

Rozdział 16. Elementy protokołu dyplomatycznego: pierwszeństwo
Wojciech Szymczak

Rozdział 17. Etykieta w nowych technologiach
Wojciech Szymczak

Rozdział 18. Bankiety, stroje, spotkania, delegacje
Wojciech Szymczak

Podsumowanie
Spis tabeli rysunków


225 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ZARZĄDZANIE MARKĄ
KALL J. KŁECZEK R. SAGAN A.

- ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE WIZERUNKOWYM METODY PROCEDURY REAGOWANIE
TWORZYDŁO D.

- STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE MARKĄ KAPITAŁ MARKI BUDOWANIE MIERZENIE I ZARZĄDZANIE
KELLER K.L.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022