|
SZCZʦCIE CZY FART?
TRIAS DE BES F. CELMA A.R. wydawnictwo: AMBER , rok wydania 2014, wydanie IV cena netto: 38.20 Twoja cena 36,29 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka Szczê¶cie czy fart?
Na ¿yczenie czytelników
nowe wydanie ksi±¿ki sprzedanej w 2004 roku w ponad 16 000 egzemplarzy
Wspania³y prezent, ksi±¿ka, która poprawia nastrój, do której siê wraca.
Cudowne! Ta ksi±¿ka krzepi duszê! Powiastka filozofi czna stanie siê klasyk±
literatury biznesowej!
A zafascynuje wszystkich: doros³ych i dzieci, jak Ma³y Ksi±¿ê
Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketi ngu, autor bestsellerowych poradników i
podrêczników akademickich, m.in.: Marketi ng, Marketing narodów, Marketing od A do Z
Ta ksi±¿ka w 2004 roku podbi³a ¶wiat!
Ukaza³a siê w ponad 50 krajach i trafi³a na najwy¿sze miejsca ¶wiatowych list
bestsellerów.
Jej premiera w Polsce z udzia³em autorów u¶wietni³a obchody 15-lecia Wydawnictwa
AMBER. Dzi¶ wznawiamy na nasze 25-lecie.
Piêkna, m±dra przypowie¶æ pe³na inspiruj±cych aforyzmów, ujawnia tajemnicê
szczê¶cia, w³a¶nie szczê¶cia, nie fartu. Szczê¶cia, które mo¿na stworzyæ
samemu, tworz±c mu „odpowiednie warunki”.
Dwaj przyjaciele spotykaj± siê po latach. Jeden odziedziczy³ wielk± fortunê, ale
straci³ wszystko. Mia³ pecha?
Drugi zaczyna³ od zera i odniós³ sukces. Mia³ fart?
Tak w³a¶nie my¶li ten, któremu siê nie powiod³o. I dlatego ten, któremu siê
powiod³o, opowiada przyjacielowi pewn± legendê...
To ksi±¿ka niezwyk³a, bo powsta³a z do¶wiadczeñ niezwyk³ych ludzi: nauczycieli i
architektów sukcesów wielu firm, ¶wiatowych gigantów.
128 stron, Format: 13.0x21.0cm, oprawa twarda Osoby kupuj±ce tê ksi±¿kê wybiera³y tak¿e:
- PROGNOZOWANIE SPRZEDA¯Y PROCES I METODOLOGIA W PRAKTYCE FRANKOWSKI K.P.
- KTO ZABRA£ MÓJ SER? JOHNSON S.
- 10 B£ÊDÓW POPE£NIANYCH PRZEZ DOBRYCH RODZICÓW STEEDE K.
- MARKETING I ANALITYKA BIZNESOWA DLA POCZ¡TKUJ¡CYCH SROKA K.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub
anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.
|