WYBORY 2010 MEDIA I MARKETING POLITYCZNY
JEZIŃSKI M. PESZYŃSKI W. SEKLECKA A. wydawnictwo: UMK , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 67.10 Twoja cena 63,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wybory 2010
Media i marketing polityczny
Artykuły zawarte w recenzowanej pracy w kompetentny naukowo, a zarazem interesujący
sposób odnoszą się do przebiegu kampanii poprzedzających polskie wybory prezydenckie i
samorządowe w 2010 roku.
Zwraca uwagę trafny dobór tematyki poszczególnych artykułów, umożliwiających
wieloaspektową analizę przedsięwzięć kampanijnych realizowanych przez podmioty
rywalizacji politycznej zarówno na szczeblu ogólnokrajowym (wybory prezydenckie), jak i
lokalnym (wybory samorządowe). Wysoko należy ocenić fakt, że w pracy znajdujemy także
naukowo ważne refleksje oceniające rolę środków masowego komunikowania we
współczesnych polskich kampaniach wyborczych. Poziom naukowy analiz badawczych, sposób
formułowania wniosków oraz szeroki wachlarz wykorzystanych metod i technik badawczych
wskazują na bardzo dobre opanowanie warsztatu naukowego. Szczególnie należy
podkreślić miejętność zachowania niezbędnego dystansu do podejmowanej problematyki,
dzięki czemu otrzymaliśmy w pełni dojrzałą naukowo pracę, w znaczący sposób
wzbogacającą polską literaturę poświęconą rywalizacji politycznej, komunikowaniu
politycznemu oraz marketingowi politycznemu.
Wstęp / 7
Część 1. Media tradycyjne w kampanii 2010 roku
Łukasz Kubisz-Muła
Debaty prezydenckie. Jarosław Kaczyński – Bronisław Komorowski w badaniach
natychmiastowej reakcji / 13
Łukasz Wojciechowski
Kształtowanie wizerunku Jarosława Kaczyńskiego jako kandydata na urząd
Prezydenta RP w 2010 roku – analiza marketingowa / 35
Piotr Lewandowski
(Nie)spokojny sen Lecha Kaczyńskiego o wypełnienie testamentu politycznego.
Między prawdą a mitem / 51
Andrzej Hoehle
Kampania prezydencka 2010 roku w wysokonakładowych dziennikach ogólnopolskich
/ 79
Część 2. Reklama polityczna w wyborach 2010 roku
Małgorzata Adamik-Szysiak
Wizerunki kandydatów na urząd Prezydenta RP w spotach wyborczych w 2010 roku
/ 107
Joanna Kobylska
Wizualne techniki perswazji w wybranych spotach wyborczych. Wybory prezydenckie
2010 / 133
Radosław Kubicki
Kampania, reklama i program kandydata Polskiego Stronnictwa Ludowego w wyborach
prezydenckich w 2010 roku / 151
Jakub Przewoźnik
Ulotka jako powszechna forma reklamy wyborczej na wybranym przykładzie z kampanii
samorządowej 2010 roku / 171
Część 3. Zachowanie wyborców i wybieranych w elekcji samorządowej 2010
roku
Wojciech Peszyński
Zjawisko prezydencjalizacji kampanii samorządowych. Przykład wyborów 2010 roku
w województwie kujawsko-pomorskim / 203
Arkadiusz Fordoński
Hasła kampanii w wyborach samorządowych 2010 – błędy konstrukcyjne i
niedostosowanie przekazu / 229
Maciej Drzonek
Między standaryzacją a kreatywnością. Wybrane aspekty marketingu wyborczego w
Szczecinie w 2010 roku / 247
Karolina Tybuchowska-Hartlińska
Teoretyczne uwarunkowania oraz empiryczne konsekwencje frekwencji wyborczej na
przykładzie subregionu ciechanowskiego / 275
Iwona Barszczuk, Paweł Siring
Prawo a rzeczywistość. Wybory samorządowe 2010 roku w Opolu w kontekście
naruszania prawa wyborczego / 297
314 stron, Format: 148 x 156 mm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- WYBORY PARLAMENTARNE 2007 MARKETING POLITYCZNY MEDIA PARTIE JEZIŃSKI M.
- Z ZAGADNIEŃ JĘZYKOZNAWSTWA KRYMINALISTYCZNEGO FELUŚ A.
- ROLA TELEWIZJI W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU POLITYCZNEGO STUDIUM MEDIATYZACJI POLITYKI NA PRZYKŁADZIE WYBORÓW PREZYDENCKICH W POLSCE GIEREŁO-KLIMASZEWSKA K.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|