ROLA TELEWIZJI W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU POLITYCZNEGO STUDIUM MEDIATYZACJI POLITYKI NA PRZYKŁADZIE WYBORÓW PREZYDENCKICH W POLSCE
GIEREŁO-KLIMASZEWSKA K. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2008, wydanie Icena netto: 29.40 Twoja cena 27,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rola
telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego
Studium mediatyzacji
polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce
Wizerunek
polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce
w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z
kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka
jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę
przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji -
pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni
się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego
wizerunku.
280
stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- WYBORY PARLAMENTARNE 2007 MARKETING POLITYCZNY MEDIA PARTIE JEZIŃSKI M.
- Z ZAGADNIEŃ JĘZYKOZNAWSTWA KRYMINALISTYCZNEGO FELUŚ A.
- WYBORY 2010 MEDIA I MARKETING POLITYCZNY JEZIŃSKI M. PESZYŃSKI W. SEKLECKA A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|