ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ROLA TELEWIZJI W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU POLITYCZNEGO STUDIUM MEDIATYZACJI POLITYKI NA PRZYKŁADZIE WYBORÓW PREZYDENCKICH W POLSCE


GIEREŁO-KLIMASZEWSKA K.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 29.40 Twoja cena  27,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego

Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce

Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji - pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego wizerunku.

280 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- WYBORY PARLAMENTARNE 2007 MARKETING POLITYCZNY MEDIA PARTIE
JEZIŃSKI M.

- Z ZAGADNIEŃ JĘZYKOZNAWSTWA KRYMINALISTYCZNEGO
FELUŚ A.

- WYBORY 2010 MEDIA I MARKETING POLITYCZNY
JEZIŃSKI M. PESZYŃSKI W. SEKLECKA A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022